Adam – Ted Dekker

Ik ben op lezen, hoewel ik er niet altijd de tijd voor heb (of neem).
Mijn smaak is breed en ik hou van afwisseling en kan smullen bij een echte chicklit maar ook griezelen bij een thriller.

Op dit moment ben ik net begonnen in het boek Adam – Ted Dekker:

‘ Als er een God bestaat…..zal speciaal FBI – Agent Daniel Clark hem hard nodig hebben ….. om uit de dood te herrijzen en een duivelse seriemoordenaar te verslaan….’

Op aanraden van mijn vriend ben ik in dit boek begonnen en vanaf de eerste pagina’s is het pakkend en wil je verder lezen, dat belooft wat voor de rest van het boek!

Lees jij ook graag en wat is het laatste boek dat je hebt gelezen of op dit moment aan het lezen bent?

Geef een reactie

