Something about me!

Welkom op Beauty and so!

Ik zal hier kort wat over mezelf vertellen.

Ik ben Patricia, 28 jaar, woon samen met mijn vriend en dochter van 5 jaar in Noord Holland. In het dagelijks leven werk ik op een HR afdeling in Amsterdam.

Ik ben Beauty and so! gestart omdat ik een echte beauty en make up addict ben! Ik volg regelmatig andere beautyblogs en het leek me een ontzettende leuke uitdaging om zelf een blog te starten over beauty and so. Ik wil dagelijks deze beautyblog updaten en voorzien van artikelen over verschillende onderwerpen.

Waar hou ik van:

Beauty (duh), lezen, shoppen, goede film kijken, avondje uit eten of bioscoop, paardrijden, mijn 2 katten, hond en hamster en natuurlijk zijn mijn grootste liefdes mijn vriend en dochter!

Veel plezier en laat een comment achter!

liefs,
Patricia

Comments

  1. Martine says:

    Hey Meis,

    Wat een gave site zeg!! Ziet er super goed uit!
    Maar je bent iets vergeten bij “ik hou van”
    mij namelijk….🙂

    Liefs Martine

Geef een reactie

