Stapelkorting bij Kruidvat

Misschien heb je het al ergens gelezen maar vanaf 29 maart tot en met 10 april ontvang je bij Kruidvat korting op make up producten.

De volgende stapelkorting ontvang je op make up producten:

1 product = 25% korting
2 producten = 30% korting
3 producten = 35% korting

Vanaf deze week komt bij Kruidvat de nieuwe collectie van Catrice binnen. De collectie ziet er erg mooi en veelbelovend uit.

Misschien dat ik vanmiddag even ga kijken bij Kruidvat en hoop met wat nieuwe Catrice producten thuis te komen!

Comments

  1. Danielle says:

    En? Waren er nog leuke producten bij de kruidvat?

  2. Danielle says:

    En? Waren er leuke producten bij het kruidvat?

    • Hi Danielle,
      Leuk dat je een comment achterlaat!
      Ik ben inderdaad vandaag even naar Kruidvat geweest. Helaas nog geen nieuwe Catrice producten omdat ik niet veel tijd had ga ik vrijdag of zaterdag misschien nog even terug. Verder wel veel wel leuke dingen maar daar kijk ik dan nog naar.

Geef een reactie

