Cupcakes!

Cupcakes are hot!

Ziet dat er niet heerlijk en supermooi uit?

Ik vind koken en bakken erg leuk om te doen, soms bak ik iets alleen of assisteer ik onze chefkok (mijn dochter).
Helaas hebben we er niet altijd tijd voor maar voor komende zondag staat in de planning om iets te bakken.
Ik heb al zitten bladeren in mijn kookboeken en op google gezocht naar een leuk recept.

Cupcakes zijn naast lekker om te eten ook superleuk om te maken, via google kwam ik terecht op onderstaande website met een heleboel recepten voor cupcakes!

http://www.cupcakerecepten.nl

Naast een basisrecept is er ook een recept voor het maken van frosting en zijn er verschillende andere lekker recepten voor cupcakes. Wat dacht je van een recept voor cupcakes voor Pasen of chocolate mud cupcakes! Hmmm!

<

Comments

  1. Daphne says:

    Dat onderste plaatje van die cupcakes, wauw <3__<3
    ziet er echt heel lekker uit !

  2. Christa Meijer says:

    Weet iemand mij te vertellen hoe lang van tevoren ik bv een bloem van fondant(bv kerstroos) kan maken voor op een cupcake? Zonder dat ie taai of zo wordt/ Ik krijg er maar geen antwoord op. En ik zoek een grote cupcakestandaard(voor 80-100 cupcakes) die ik kan huren of zo! Weet iemand daar een antwoord op/ graag mailen a.u.b. Zo er erg blij mee zijn!!!

  3. Martine says:

    Het marsepein en vormpjes en een taartenboek heb je al in huis😉
    Toch een goede keuze geweest???

    Liefs Martine

Geef een reactie

