Avene gezichtsverzorging

Review: Avene – Gezichtsverzorging

Via een winactie op Lushiousbeauty.nl ben ik in aanraking gekomen met de producten van Avene.

De producten van Avene bevatten thermaal bronwater van Avene, zijn rijk aan silicum en oligo- elementen en kalmeren, verzorgen en herstellen de gevoelige huid. De producten zijn speciaal ontwikkeld voor de gevoelige huid en de overgevoelige huidtypes. Natuurlijk kun je deze producten ook gebruiken als je geen gevoelige huid hebt. De producten zijn PH- neutraal en bevatten geen conserveringsmiddelen.

Er zijn meer dan 300 wetenschappelijke studie geweest waaruit is gebleken dat het thermale water van Avene een kalmeren, herstellende en verzachtende werking hebben.

Ook voor andere huidtypen zijn er producten die speciaal op de huidtype is afgestemd.

Je kan de producten van Avene verkijgen bij de Mediq apotheken, voor meer informatie kan je kijken op de website van Mediq http://www.mediq-apotheek.nl.

Ik gebruik zelf onderstaande producten en ben er erg tevreden over!

– Gentle milk cleanser
– Gentle toner
– Thermal water in sprayflacon
– Soothing moisture mask
– Light hydrating ceam met SPF 20

De producten zijn erg fijn in gebruik, je hoeft niet veel te gebruiken en het is daardoor zuinig in gebruik. Ik gebruik de producten nu een tijdje en ik merk dat mijn huid minder droog aanvoelt en er gezonder uitziet. De Soothing moisture mask breng ik 1 x per week aan voordat ik naar bed ga en de volgende dag is mijn huid heerlijk zacht.

Comments

  1. Ik heb in de zomer altijd een fles Thermal water op zak, is heerlijk om je te verfrissen! En ook, om je make-up te fixeren. De andere producten ken ik (nog) niet.

Geef een reactie

