Stylish Blogger Award

Stylish blogger award

<

Van Peggy kreeg ik de Stylish Blogger Award, dank je wel hiervoor!

Voor de Stylish Blogger Award zijn er een aantal regels om aan te houden:

o Bedank degene waar je de award van hebt gekregen en zet een link naar zijn of haar site
o Vertel 7 dingen over jezelf
o Geef (15) bloggers de award
o Neem contact op met deze bloggers en vertel hen dat jij hen de award hebt gegeven

Lees verder voor meer.

1. Nogmaals bedank ik Peggy voor de award! Peggy heeft een hele mooie website en blog,
neem er snel een kijkje http://www.peggytimmermans.be.

2. Vertel 7 dingen over jezelf, tja wat kan ik jullie vertellen over mezelf?

• Ik ben moeder van een meid van 5 jaar, die bijna net zo’n beautyaddict is als ik.
Ze is mijn grootste trots en ontzettend lieve, mooie en slimme meid maar dat zeggen
natuurlijk alle moeders over hun kind! Ze vind mijn blog erg interessant en wil zelf ook een
website, dus wie weet schrijft ze over een paar jaar artikelen over Beautyandso!

• Thuis hebben we een kleine dierentuin, een hond, 2 katten en een hamster maar eigenlijk
wil ik nog een paard en 2 fretten! Eigenlijk zou ik willen wonen op een boerderij en daar een
mini dierentuin van maken!

• Ik heb van nature rood haar maar zou het na 28 jaar graag eens willen verven maar ik durf
het eigenlijk niet! En daarnaast zeggen zowel mijn vriend als dochter dat het zonde is!

• Ik ben een echte shopaholic en zou elke dag kunnen winkelen alleen vinden mijn bankrekening
en mijn vriend dat niet leuk. Maar ik heb een hekel aan boodschappen doen!
Mijn dochter ook en als we dan samen boodschappen moeten doen dan maken we er vaak
een spelletje van, racen met het winkelwagentje of een wedstrijd wie het eerste iets
gevonden heeft. Ach zo maken we er toch nog iets leuks van!

• Ik ben heel erg ongeduldig en moet soms echt tot 10 tellen omdat mijn geduld opraakt!
Ik probeer het zo min mogelijk te laten merken maar dat lukt niet altijd.

• Mijn favoriete serie is Desperate Housewives, ik vind dit een te gekke serie en leef ook
altijd mee met het lief & leed van deze lady’s. Ik ben stinkend jaloers op de
garderobekast van Gabrielle Solis, Wauw dat wil ik ook! En Glee vind ik ook erg leuk!

• Ik ben gek op lezen, als ik eenmaal midden in een verhaal zit dan hoor en merk ik helemaal
niets meer om mij heen! Ik heb eigenlijk niet een echte favoriete genre,
het hangt van mijn stemming af in welk boek ik begin. Ik wissel de genres af en kan zowel
genieten van een heerlijke chicklit maar ook van een spannende thriller!

3. Geef 15 bloggers deze award! Tja, dat zijn er heel veel en ik denk dat er al heel veel deze
award heeft gehad. Ik doe het daarom anders….. wil je deze award ook krijgen of vind je dat iemand deze moet krijgen?
Geef dit dan in een comment. Ook zal ik deze actie via Twitter laten verlopen

4. Natuurlijk zal ik deze bloggers daarna ook via mail een bericht sturen dat ik hen deze award geef,
dus wil jij deze award ook krijgen, geef dit dan aan in een comment of stuur mij een email waarom jij deze
award wilt!

<

Comments

  1. Dank je wel voor het compliment!

  2. Martine says:

    NEEEEEE….. niet je haar verven……..😉

    enne,,,, terecht dat je deze award heb gekregen!!
    Ben supertrots op je!
    kus Martine

Geef een reactie

