Mooie gelakte nagels krijg je zo!

Mooie nagels krijg je zo!

<

Mooie gelakte nagels krijg je met onderstaande stappen!

1. Masseer je nagelriemen met nagelriemolie om deze te beschermen.

2. Maak je nagels vetvrij door een klein beetje acetonvrije nagellakremover te gebruiken of was je handen voordat je je nagels gaat lakken.

3. Om je nagels te beschermen tegen verkleuringen door nagellak, gebruik je eerst een dun laagje basislak aan.

4. Om luchtbellen te voorkomen in je nagellak, schud je het flesje niet heen en weer. Maar hou je het tussen je handen en rol je het flesje tussen je handpalmen.

5. Breng een dun laagje nagellak aan op je gehele nagel (hou je nagelriemen vrij) als de eerste laag helemaal droog is, breng je een dunne tweede laag aan.

6. Om je nagellak langer mooi te houden en een mooie glans te krijgen, breng je als laatste een laagje topcoat aan.

Tip:
Heb je last van ribbels op je nagels? Gebruik dan als basislak een ridgefiller aan, deze zorgt voor een gladde basis waarmee je mooie strak gelakte nagels krijgt.

Nagelriemen
Het is belangrijk om je nagelriemen goed te verzorgen, dit kan je doen door onderstaande tips:

1. Nagelriemolie zorgt ervoor dat je nagelriemen verzorgt blijven en niet uitdrogen. Je kunt natuurlijk ook speciale balsem of handcreme gebruiken. Masseer je nagelriemen regelmatig in, het liefste dagelijks.

2. Knip nooit je nagelriemen af, maar duw deze terug met een bokkenpootje.

3. Je nagelriemen blijven soepel als je ze wekelijks laat weken in een badje met verzorgende olie.

4. Smeer je handen dagelijks in met een goede handcreme, doe dit bijvoorbeeld na het afwassen of vlak voordat je naar bed gaat.

Comments

  1. Heei!
    Ik weet niet waar je nagellak moet kopen voor iets op je nagels te maken, dus nail polish. Het liefst met een heel dun kwastje. Bedankt! Stuur je me een mail?
    Xxx

  2. Martine says:

    Las dat je op zoek was naar een rekje om je nagellak uit te stallen…. Wat dacht je van een kruidenrekje? Dat is klein en groot genoeg voor je flesjes nagellak!

  3. Ik zou echt mooie handen en nagels willen hebben. Ik verzorg ze echt wel, maar mijn nagels scheuren zo ongelooflijk snel, dus lak met een kleurtje ziet er gewoon niet uit! Leuk artikel!

    • Dat ken ik wel, mijn nagels splijten ook heel snel. Ik gebruik de producten van Trind om mijn nagels te verstevigen en daarnaast maak ik ook gebruik van een een vitamine complex voor huid, haar & nagels van De Tuinen. Dat werkt wel heel goed en mijn haar voelt dat ook een stuk minder droog aan.

Geef een reactie

