Zonnebrillentrends 2011

Zonnbrillentrends 2011

Met zo’n heerlijk zonnetje is een zonnebril onmisbaar! Naast dat een zonnebril onmisbaar is, is een zonnebril ook een mooi accessoire. Ben jij benieuwd naar de trends op het gebied van zonnebrillen, lees dan snel verder!


Dit jaar zien we veel ronde monturen a la John Lennon, de ronde glazen worden soms afgewerkt met katachtige puntjes of met een opvallend printje. Ook zien we het schildpaddenmodel, een oversized bril dat ons doet terugdenken aan de jaren ’70!

Natuurlijk is ook dit jaar de pilotenbril weer van de partij! Dit jaar zien we dit model ook veel in straatbeeld, met grijze, donkere of blauwe glazen. Ik ben ook druk bezig met het zoeken naar mooi model dat niet te groot is omdat ik niet zo’n groot hoofd heb!

Mijn dochter is gek op zonnebrillen, ze heeft er nu al minstens 5! Dat zijn er al veel meer dan haar moeder!
Momenteel zijn haar favorieten, een witte zonnebril in de vorm van een ster en een paars in de vorm van een hartje!
Hier zal ik van de week een foto van maken!

Bron: http://www.fashionnewz.nl

Comments

  1. Ik ben een zonnenbril fan, en een goede, want je ogen zijn erg belangrijk. Ik wil er altijd eentje met een goede UV filter en helaas zijn die vaak duur, dus kies ik voor een klassiek model dat enkele jaren meegaat.

  2. Martine says:

    🙂 Ja….. De kleine meid houdt wel van zonnebrillen…. Ik weet nog wel met die foto’s dat ze “boos” was omdat de chickies op de foto gingen met een zonnebril, en dat zij haar zonnebril niet bij zich had…. hahaha…

    Maar ik heb pas ook een pilotenzonnebril gekocht en Thier heeft er een op sterkte besteld!! Zijn we helemaal hip🙂

    • Hihi dat was idd grappig! Ze heeft nu al 4 zonnebrillen🙂 kleine fashionista! Jullie zijn inderdaad helemaal hip, nou ik nog! Degene die ik leuk vind gaat ver boven budget, dus nog even maar op zoek!

Geef een reactie

