BB Cream

 

BB Cream


Bij BB Creamshop www.bbcreamshop.eu heb ik een bestelling geplaatst voor 2 soorten BB Cream. De BBcreamshop geeft de mogelijkheid om de producten te testen op in de winkel in Hoofddorp. Dit heb ik ook gedaan omdat ik twijfelde over de kleur en het merk. Ik werd zeer vriendelijk ontvangen door Mark en hij heeft me uitleg gegeven over de samenstelling van BB Cream en over het assortiment van bbcreamshop. Naast BB Cream worden er ook andere producten verkocht op het gebied van huidverzorging en massageolie. Ik heb een aantal merken en kleuren getest zodat ik een goede keuze kon maken. Mark nam de tijd voor me en onder het genot van een drankje heb ik alle producten uitgebreid bekeken en uitgeprobeerd.

Uiteindelijk ging ik naar huis met 3 verschillende BB Creams om te reviewen en daarnaast ook een aantal heerlijke huidverzorgingsproducten. In dit artikel geef ik eerst uitleg over BB Cream en de samenstelling ervan, in volgende artikels over BB Creams volgen reviews van de BB Creams die ik heb getest. Ik kan in ieder geval verklappen dat ik zeer tevreden ben! Kijk ook zeker op de website van www.bbcreamshop.eu!

BB Cream
BB creams staat voor Blemish Balm cream en zijn al jaren een trend in Azie. BB Cream is vergelijkbaar met een foundation maar BB Cream verzorgt je huid ook. De oorsprong van BB Cream ligt in Duitsland waar dermatologen deze cream ontwikkelde en voorschreven aan patiënten die een laserbehandeling hadden gehad. Naast dat de BB Cream camouflerend werkt is het ook verzorgend voor littekens en kalmeert het de huid. In Korea werd BB Cream bekend omdat Koreaanse actrices dit gingen gebruiken en hiermee een trend hebben gezet.

Wat doet BB Cream?
BB Cream heeft een verzorgende en beschermende werking, er zit vaak een hoge SPF, hierdoor wordt de huid van je gezicht goed beschermt tegen schadelijke stralen van de zon. BB Creams zijn vooral prettig voor de acne en gevoelige huid. Omdat het mild is en de poriën niet verstopt werkt het goed tegen puistjes.  BB Cream is voornamelijk geschikt voor de lichte huid omdat er merendeel vrij lichte tinten zijn. Je kan ook BB Cream mengen met je foundation als je de BB Cream iets donkerder wilt hebben. BB cream is vervaardigd uit natuurlijke ingrediënten en in sommige producten is Arbutin verwerkt. Arbutin is een ingrediënt dat als een whitening product werkt en de huid neutraliseert en zorgt voor een egaal resultaat en verminderd donkere en rode plekken.   

Voordelen van BB Cream op een rijtje

  • Bescherming tegen de zon door SPF
  • Verzorgt de huid en werkt ook anti- aging
  • Werkt als een moisturizer
  • BB Cream bevat natuurlijke ingrediënten
  • Geschikt voor ieder huidtype
  • Ziet er op je gezicht natuurlijk uit en geeft een gezonde glans
  • Neutraliseert en egaliseert je huid

Ik gebruik sinds enkele dagen een BB Cream en zal hier later op terugkomen met een uitgebreid artikel van deze BB cream maar ook van andere merken. Ik vind het een zeer prettig product wat er erg natuurlijk uitziet! Ik vind het erg fijn! Maar later volgt er meer over want dan zal ik 3 BB Creams reviewen.

Tegenwoordig kan je BB Cream ook gewoon in Nederland kopen via www.bbcreamshop.eu. Neem zeker een kijkje op de website voor meer informatie over BB en productinformatie. De BB Creams variëren licht in prijs, maar het is zeker niet duur en bevat vaak meer inhoud dan sommige foundations en daarnaast is het ook erg verzorgend!

Comments

  1. Lijkt me een heel fijn product!

  2. Ik heb al zoveel goeds over deze BB crèmes gehoord, ik denk dat ik die webshop maar eens goed ga uitpluizen!

Geef een reactie

