Actie: My New Bag

Mynewbag.nl

Vandaag heeft Beautyandso een leuke shoppingtip & actie voor jullie!

Mynewbag.nl is een mooie webshop met een uitgebreid assortiment in tassen. Je kan hier terecht voor handtassen, leren tassen, damestassen, trendy tassen, clutches & schoudertassen! Kortom, lees verder voor meer informatie en een leuke actie!

Begin november 2009 is My New Bag opgericht door Eline Sweers:

‘Vanwege mijn enorme obsessie voor tasjes in allerlei soorten en maten en de daar bijbehorende hoge prijzen in de winkels heb ik besloten om My New Bag op te richten. Ik wilde graag een webwinkel starten met betaalbare tassen voor elke doelgroep. Variërend van hoogstaande kwaliteit imitatieleren tassen tot leren tassen en grote bekende merken. Door mijn goede contacten kan ik de tassen op mynewbag.nl aanbieden voor een veel lagere prijs dan in de winkels!  Mynewbag.nl onderscheidt zich van grote postorderbedrijven door haar unieke en originele aanbod van tassen en persoonlijke service.  Regelmatig bezoek ik grote modebeurzen en reis ik af naar de belangrijkste fashion-steden om op de hoogte te blijven van de nieuwste trends voor het komende seizoen.  Ik wens je veel shopplezier op mijn site!’

Actie!
Beautyandso & My New Bag hebben een leuke actie voor jullie, tot 31 mei 2011 ontvang je bij vermelding van de actiecode Beautyandso15 maar liefst 15% korting op het gehele assortiment!

In de webwinkel vind je een diversiteit aan betaalbare en mooie tassen & portemonnees! Ga snel naar www.mynewbag.nl!

 

Een greep uit het assortiment!

Comments

  1. Martine says:

    Leuke actie!!

Geef een reactie

