Review: Skinfood Aloë Sun BB Cream

 Skinfood Aloë Sun BB Cream

Al eerder heb ik een artikel geschreven over BB Cream en gaf ik aan dat ik een aantal verschillende BB Creams heb gebruikt en hiervan een review van zou plaatsen. Vandaag komt de eerste review Skinfood Aloë Sun BB Cream, en ook mijn eerste review met foto’s! Deze BB cream heeft een aantal fijne eigenschappen waar BB Creams om bekend staan. In dit artikel deel ik met jullie mijn ervaringen met deze BB Cream. Lees snel verder!  

 

De Skinfood Aloë Sun is rijk aan Aloë Vera extracten, zoals de naam als zegt, waardoor je huid wordt gehydrateerd en wordt verzacht. De dekking van de Skinfood Aloë Sun is licht tot medium. Bij een klein hoeveelheid heeft de Skinfood Aloë Sun een lichte dekking maar als je de dekking wilt verhogen, kun je het opbouwen met tweede laag. Als je het opbouwt met lagen blijft het nog steeds een natuurlijk resultaat geven. De kleur is natural beige en uitermate geschikt voor mensen met een lichte huid, is deze Skinfood Aloë Sun iets te licht dan kan je eventueel een druppel foundatio toevoegen zodat de kleur geschikter is voor jouw huidskleur. 
 
 De Skinfood Aloë Sun is redelijk matterend maar geeft wel een natuurlijk resultaat, wil je een meer matterend effect, dan kan je eventueel een beetje loose powder gebruiken op de T-zone. Het natuurlijke resultaat blijft wel behouden. Ik heb een gevoelige huid maar heb wel last van een glimmende T-zone, halverwege de dag merk ik dat mijn huid iets meer gaat glimmen dan bij mijn Estee Lauder Double Wear Foundation.
De geur van deze Skinfood BB Cream is heerlijk , de geur is fris dankzij de Aloë Vera extracten. De substantie is wat dik en wat lastiger uit te smeren, ik gebruik bij het opbrengen meestal geen foundationkwast maar wrijf het uit met mijn vingers. Ik heb de Skinfood Aloë Sun nu veel gebruikt en vind het een erg fijn product, het geeft naast het effect van een licht tot medium dekkende foundation ook een heerlijk hydraterend gevoel. Mijn huid ziet er gezond uit en voelt fijn aan. Wat ik ook een pluspunt vind is de SPF van 20. Ga je een dag de zon in kan je onder de BB Cream een laag zonbescherming aanbrengen voor extra bescherming. Soms als ik heel weinig tijd heb gebruik ik geen dagcreme en weet ik dat de Skinfood Aloë Sun al eigenschappen heeft van een voedende dagcreme.
 
Een aantal voordelen op een rijtje:
– Hydrateert de huid
– Zacht voor de gevoelige huid
– Maakt de huid fris en levendig
– Dekking is licht tot medium
– Houdt vetbalans van de huid prima in balans wat wil
zeggen dat de huid er niet olieachtig uitziet
– Goede SPF Factor van 20 PA+
–  Fijne geur
 
Verkrijgbaarheid:    Te koop via www.bbcreamshop.eu of Ebay
Tinten:                          Natural Beige
Geur:                              fris
Blending:                      de substantie is wat dikker daardoor iets lastiger uit te smeren
Dekking:                        licht tot medium
Prijs:                               € 16,30 bij BBCreamshop
Total indruk:               Fijn product dat verzorgende eigenschappen heeft met een lichte maar natuurlijke dekking.
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  

Mocht je naar aanleiding van dit artikel nog vragen hebben, laat een comment achter of stuur een e-mail!

Comments

  1. Ziet er zeker goed uit. En zijn prijs vind ik ook redelijk. Dat er een SPF inzit maakt hem eigenlijk nog beter!

Geef een reactie

