NIVEA Pearl & Beauty deodorant & leuke feitjes over NIVEA

NIVEA Pearl & Beauty deodorant

Iedereen is bekend met het beautymerk NIVEA, in samenwerking met NIVEA heeft de
Britse ontwerpster Emily Hogarth de NIVEA Pearl & Beauty een tijdelijke metamorfose gegeven!
De LE is modieus en heeft een vrouwelijke look gekregen.

‘Making the everyday magical’ is het uitgangspunt van veel van de ontwerpen van de Britse ontwerpster
Emily Hogarth. Dit is ook het uitgangspunt geweest van het design van de verpakking van NIVEA Pearl & Beauty.

 Lees verder voor meer informatie en leuke weetjes over NIVEA!

 

 

 Design & Schoonheid

Emily Hogarth werd geinspireerd door de parelextracten in NIVEA Pearl & Beauty deodorant en het
design is in haar speciale ‘paper cutting’ stijl. Door de bekende roze kleur blijft de verpakking herkenbaar maar
heeft deze tijdelijk een andere look, modieus en vrouwelijk. ‘De paper cutting techniek omsluit de parel,
die hiermee het ethos van de wereld overbrengt dat kwetsbaar en vrouwelijk is.’
Emily Hogarth probeert met haar kunst het alledaagse magisch te maken, haar ontwerpen zijn geinspireerd
op haar eigen huis en de Schotse Hooglanden.  Vanuit haar atelier in Edinburg heeft ze de NIVEAU Pearl & Beauty
verpakking omgetoverd en zo kan iedere vrouw een touch of glamour toevoegen aan de dagelijkse lichaamsverzorging!

NIVEA Pearl & Beauty limited edition Spray (150ml) is vanaf nu voor een beperkte tijd verkrijgbaar
voor een consumentenadviesprijs van €3,79.

 

NIVEA Pearl & Beauty LE

Wist je dat………

Hieronder volgt een aantal leuke weetjes over NIVEA

  • NIVEA komt van het Latijnse woord nix / nivis wat witte sneeuw betekent en doelt op de sneeuwitte kleur van de crème.
     
  • Als je alle NIVEA blikjes, die tot nu toe zijn verkocht, op één lijn zet, je al bijna bij de maan bent? Als de verkoop gelijk blijft zoals nu,
    is de theoretische ‘maanlanding’ van NIVEA in 2020!
     
  • Het blauwe blikje de eerste crème was die de ruimte in ging in 1983 aan boord van een Space Shuttle.
     
  • In Azië vroeger een gladde en blanke huid gezien werd als aantrekkelijk. In de jaren ’30 ontwikkelde NIVEA daarom de Whitepaste,
    een crème speciaal gemaakt voor vrouwen in Japan en China.
  • In Mexico consumenten het liefst de 500 ml NIVEA Crème in plastic potjes willen hebben.
     
  • Consumenten in Indonesië het liefst de 10 ml blikjes bij zich hebben.
     
  • Er inmiddels meer dan 500 NIVEA producten zijn!
     
  • Alle NIVEA blikjes voor de Europese markt in Hamburg worden gemaakt? Elke dag worden er wel 500.000 blikjes geperst
    en wordt er 50 ton NIVEA Crème geproduceerd. Dat zijn 125 miljoen NIVEA Crème blikjes elk jaar!
     
  • De originele NIVEA Crème ontwikkeld is in 1911 en in een zachtgeel blikje zat met groene art nouveau decoraties?
     
  • Zelfs in 1914 NIVEA Crème al verkrijgbaar was in 34 landen op 5 van de 7 continenten!
     
  • NIVEA inmiddels verkrijgbaar is in meer dan 200 landen.
     
  • Meer dan een half miljard mensen over de hele wereld NIVEA gebruiken. Met andere woorden; NIVEA is het grootste en
    best verkochte skin care merk!
     
  • NIVEA al tien jaar op rij verkozen is tot meest betrouwbare merk in de categorie skin care door internationale lezers
    van Readers Digest.

 

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: