Review: Dr. Organic Royal Jelly Eye Serum

Dr. Organic Royal Jelly Eye Serum

Ik was op zoek naar een oogserum dat hydrateert en verzorgt maar het liefste
ook een oppepper geeft in de ochtend! Ik gebruik altijd concealer onder mijn ogen
om mijn blauwe kringen te verdoezelen maar mijn concealer gaat altijd wel een
beetje in de fijne lijntjes zitten. Tijdens mijn bezoek aan de fijne winkel De Tuinen
kwam ik van het natuurlijke merk Dr. Organic, Royal Jelly Oogserum tegen.
Deze heb ik een aantal dagen geprobeerd, lees snel verder om mijn ervaring te lezen!

De Royal Jelly Oogserum bevat natuurlijke en biologische ingrediënten en is
uitermate geschikt voor de tere huid rondom je ogen. De Royal Jelly Oogserum
werkt verstevigend regenererend en de formule gaat huidveroudering, gezwollen
ogen en fijne lijntjes tegen. De producten van Dr. Organic zijn 100% biologisch,
vrij van parabenen en SLS, er wordt geen gebruik gemaakt van minerale oliën en
is niet getest op dieren. Daasnaast zijn er ook geen schadelijke chemicaliën of
minerale olien toegevoegd.

Review
Ik vind de Royal Jelly Oogserum erg prettig, het voelt fris aan tijdens het opbrengen
en trekt snel in waardoor je snel verder kan gaan met de rest van je routine.
Na gebruik van dit oogserum merk ik dat de concealer iets minder in de fijne lijntjes
trekt. Zelf heb ik weinig last van opgezette ogen of wallen alleen van blauwe kringen.

Dr. Organic Royal Jelly Eye SerumDr. Organic Royal Jelly Eye Serum

Inhoud: 15 ml
Verkooppunten: De Tuinen (ook via de website)
Verkoopprijs: €11,39
Geur: licht frisse geur
Totale indruk: Dit oogserum is prettig in gebruik, makkelijk en hygienisch op te brengen door de tube.
Omdat ik altijd haast hebt in de ochtend is het prettig dat het snel intrekt.

Dr. Organic
Dr. Organic heeft in totaal 9 lijnen waar zowel gezichtsverzorging, haarverzorging, lippenbalsem en handzeep in zit.

  • Aloe Vera
  • Pomegrenate
  • Tea Tree
  • Vitamin E
  • LavenderManuka Honey
  • Virgin Olive Oil
  • Royal Jelly
  • Rose Otto

Je kunt de producten van Dr. Organic kopen bij De Tuinen in de winkels maar ook via de webshop.
De verzendkosten zijn gratis bij een besteding vanaf € 50,00. Als je op werkdagen besteld wordt de bestelling binnen 24 uur verzonden. In verband met de opening van de 100e winkel is er op dit moment een leuke actie! Bij veel producten ontvang je 100% korting, oftewel 2e product gratis! Deze korting geldt zowel in de winkels als in de webshop.

 

De lijnen van Dr. Organic

Comments

  1. Ik ken dit serum niet maar het lijkt me zeker wel wat! Inderdaad fijn dat hij snel intrekt, is handig ’s ochtends!

Geef een reactie

