Quick & Easy Hairstyle

Quick & Easy Hairstyle

Toen ik op internet een beetje aan het surfen was kwam ik deze mooie en simpele kapsels
tegen op de website van Lauren Conrad www.thebeautydepartment.com.
Op deze mooie website vind je verschillende onderwerpen op het gebied van beauty &
fashion, zeker de moeite waard om een bezoekje te brengen!

Deze look is mooi en heel simpel te maken in slechts enkele minuten!

Verdeel je haar in 2 helften en toupeer de bovenste helft een beetje om wat extra
volume te creeeren. Neem 2 plukjes van de onderste helft aan de voorkant, iets
boven je oren. Deze plukjes kan je vlechten. knopen of draaien naar achteren toe.
Met een (doorzichtig) elastiekje of speldje zet je de plukjes vast.

Comments

  1. Oh, lekker simpel. Het is toch uit je gezicht.🙂

  2. Het ziet er ook heel leuk uit, zo’n kapsel is leuk. Ik wist niet dat het zo simpel was. Ik ga het zeker proberen.

    Liefs, xxx

  3. Dit zijn inderdaad hele leuke kapsels.. Ik probeer het de laatste tijd ook vaak, maar ik vind het soms wat tuttig staan bij mezelf, hihi..😉

  4. Een heel leuk en vlot kapsel vind ik, en ook lekker zomers!

Geef een reactie

