Winnares Rochelle is OPI fan

Winnares Rochelle is OPI fan

Afgelopen vrijdag was de finale van de talentenjacht X Factor namen de finalisten Adlicious
en Rochelle het tegen elkaar op in deze spannende uitzending. Rochelle met haar geweldige
zangkwaliteiten en verbluffende performance en eigenzinnige styling  heeft de talentenjacht
gewonnen. Maar wist je dat Rochelle fan van OPI is?

Rochelle knows how to dress! Tijdens de finale droeg zij verschillende ouftits, een goudkleurige
minidress, zwart gescheurde denim met leren jack, zwarte one shoulder dress en een leren rok
met studs. Haar nagels waren gelakt met OPI Big Apple Red (NLN25) als finishing touch!

OPI heeft veel verschillende kleuren zowel classy of trendy om je nagels de finishing touch
te geven aan je outfit.

Verkoopinformatie
De producten van OPI zijn verkrijgbaar bij gerenommeerde beautycentra, drogisterijen en
parfumeriezaken. Voor meer informatie over verkoopadressen ga je naar http://www.opi.nl.
De adviesverkoopprijs is € 13,95.

Comments

  1. Andrea says:

    Ik vond de knalblauwe nagels van Laise van Adlicious ook wel helemaal te gek!
    Groetjes,
    Andrea

  2. Ik heb de finale ook gezien. Ik wist alleen niet dat ze ook fan van OPI is. Heel leuk!
    Ik kwam via via op je blog, ziet er leuk uit. Ik ga je meteen even volgen. Je schrijft leuke artikels. Zelf heb ik een beautyblog, moet je maar even kijken.
    Liefs, xxxx

Geef een reactie

