MAC Fashion Flower Collectie


Vanaf 9 juli is de nieuwe MAC Fashion Flower Collectie verkrijgbaar.
Deze collectie is geïnspireerd op zomerse bloemen en ziet er dan ook fleurig uit!

De collectie bevat zachte, zomerse en vrolijke kleuren met als inspiratie zomerse
bloemen. De collectie bevat lipsticks, lipgelee, oogschaduw, beautypowder,
eyeliner en mascara. Kijk mee voor foto’s!

LIPSTICK
MLLE Light white pink
SUMMER SHOWER Light aqua
GROWING TREND Mid-tone taupe nude
EVER HIP Bright creamy coral
Verkoopprijs    € 17,50


LIPGELÉE
FASHIONFLOWER Pale pink dazzle gelée
NOW IN SEASON Pale yellow dazzle gelée
BUDDINGBEAUTY Palecoraldazzlegelée
Verkoopprijs    € 17,00

BEAUTY POWDER
LIGHT SUNSHINE Pastel neutral pink with soft gold and pink sparkles
ALPHA GIRL Soft peachy pink with gold nuances
Verkoopprijs € 19,50

STUDIO FIX BOLDBLACK LASH
STUDIO FIX BOLDBLACK LASH Deep intense black
Verkoopprijs € 16,00

PENULTIMATE EYE LINER
RAPIDBLACK True black
Verkoopprijs € 18,50

EYE SHADOW
FRESH DAISY Frosty white yellow
AQUA Aquablue
LUCKY GREEN Frosted mid-tone lime
FREE TO BE Bright true coral
GROUNDCOVER Mid-tone warm grey
BOWS & CURTSEYS Metallic hunter green
Verkoopprijs € 15,00

Comments

  1. Ik vind de roze/koraal lipgloss errrrg mooi! Maar eerst wil ik 2 juli nog wat dingetjes scoren ^_^

  2. Hey! Die groene oogschaduw kreeg ik vorige week bij het Beauty Event! Ik dacht dat ie van een vorige collectie was!

  3. Oeehhh mooi he!!!
    Ik ben zeker van plan om wat aan te gaan schaffen..🙂 Maar eerst 2 juli nog!😉

  4. Die lippenglossjes zijn zo schattig. Ik vind het een leuke LE. Ik ben benieuwd.
    Liefs, xxxx

Geef een reactie

