Vitalising Lava & Spices mask en actie!



Samen met het Bedouin Beauty deep smoothing oil serum kreeg ik het Vitalising Lava &
Spices mask toegestuurd om te reviewen. Ben je benieuwd naar dit masker, mijn mening,
en de actie lees dan verder!

Ons ambachtelijk bereide poedermasker bestaat uit rasul poeder (vulkanische klei,
ook wel ghassoul poeder genoemd), kurkuma en korianderzaad. Deze ingrediënten
hebben zeer goede reinigende en vitaliserende eigenschappen.
Rasul werkt ontgiftend door het onttrekken van onzuiverheden aan de huid,
zonder de huid uit te drogen. Ook is het een uitstekende verzorger. Kurkuma werkt
zuiverend en maakt de huid soepel, zacht en gaaf. Korianderzaad bevordert de
bloedsomloop en werkt kalmerend.

Na gebruik van dit masker voelt de huid schoon, glad en als herboren aan.

Gebruik
Voor gebruik moet je het masker nog bereiden, dat doe je door 1 eetlepel in een schaaltje
goed te mengen tot een gladde zalfdikke pasta met 2 eetlepels warm water, laat dit 2 tot 3
minuten staan. Je kunt er eventueel  een paar druppels  Bedouin Beauty smoothing oil
serum toevoegen voor een extra verzorgend effect. Daarna kun je het masker ruim
aanbrengen op je gezicht, hals en decolleté. Na 10- 15 minuten kun je het masker afspoelen
met lauwwarm water als je het masker met draaiende bewegingen verwijdert, scrub je gelijk
je huid! Het masker is geschikt voor ieder huidtype en kun je 1 a 2 keer per week gebruiken.

Review

Na de poeder gemengd te hebben met water en 2 minuten te hebben laten staan heb ik het
aangebracht op mijn gezicht. Ik heb wel 2 a 3 druppels Bedouin Beauty smoothing oil serum
toegevoegd. Het masker is vrij donker van kleur, zoals een kleimasker altijd is. Het masker is
vrij makkelijk aan te brengen, ik heb het ruim aangebracht.  Door de toevoeging van kurkuma
en korianderzaad ruikt het heel licht kruidig maar dit is absoluut niet overheersend of storend.
Het masker blijft goed op je gezicht zitten en voelt prima aan. Het voelt een beetje fris en
droogt langzaam op en wordt een beetje hard. Na 15 minuten heb ik het masker met warm
water verwijderd, een kleimasker is altijd  wat lastiger te verwijderen maar  goed voor je huid.
Mijn huid voelde zacht en glad uit en ziet er ook goed uit. Het voelde heerlijk aan en niet
trekkerig zoals ik soms heb bij maskers. Ik vind dit masker erg fijn en persoonlijk vind ik het
erg prettig dat het aansluitend natuurlijke ingrediënten bevat. Hou je van een masker met
natuurlijke ingrediënten, dan kan ik deze zeker aanbevelen!

Ik had het masker in de badkamer aangebracht en ben toen naar beneden gegaan,
de hond keek naar me en ging in eerste instantie heel erg blaffen! Toen ik haar een
paar keer riep, kwam ze helemaal bij me snuffelen. Ze bleef me eerst 5 minuten raar
aankijken totdat ze zeker wist dat ik het was, daarna is ze maar gaan slapen!

Ingredienten
INCI: Ghassoul/ Rasul Mud (lava clay), Coriandrum Sativum Seed Powder,
Curcuma Longa Powder, Geraniol*, Limonene*, Linalool*

* bestanddeel van de specerijen

Verkoopinformatie
Bedouin Beauty Lava & Spices mask 140 gram 19,90 Euro
Met de 140 gram Lava & Spices mask kun je zo’n 10-12 gezichtsmaskes maken.
Je kunt het poeder ook gebruiken als lichaamsmasker. De tijdelijke proefsachets worden
binnenkort vervangen door kleine potjes met een hoeveelheid voor 1 x gebruik als gezichts-
masker. Deze kun je over enkele weken bestellen in de webshop.

Je kunt de producten bestellen op de website van RS Natural Cosmetics
http://www.rs-naturalcosmetics.nl

Actie:
Win 25% korting op bet Bedouin Beauty vitalising lava & spices mask (140 gram) van
RS Natural Cosmetics! Hoe maak je kans?

– Vertel hieronder of via Facebook in een reactie waarom jij het masker graag zou willen
gebruiken en waarom jij dus de korting zou moeten winnen.

– (optioneel) Tweet het volgende bericht: Ik maak kans op 25% korting op het vitalising
lava & spices mask van RS Natural Cosmetics. Jij ook?
Kijk op http://beautyandso.com/2011/06/28/vitalising-lava-spices-mask/ Volg & RT

Facebook
(Optioneel) Word fan van RS Natural Cosmetics via Facebook en blijf op de hoogte van de laatste
acties, nieuws en informatie. Klik op “vind ik leuk” op http://www.facebook.com/RS.Natural.Cosmetics

– Wordt ook fan van Beautyandso via Facebook en blijf op de hoogte van laatste updates,
klik op “vind ik leuk” op http://www.facebook.com/pages/Beautyandsocom/131434326934758

Omdat niet iedereen Facebook of Twitter heeft is dit niet verplicht, maar een reactie is wel
verplicht om kans te maken op 25% korting op het Lava & Spices Mask!

– Deze winactie loopt t/m dinsdag 5 juli. De korting wordt aan 3 personen gegeven die
de beste reden hebben  opgegeven om de korting te ontvangen. Deze personen krijgen
een speciale code die na uitgifte twee weken geldig is.

Comments

  1. Leuk, al die enthousiaste reacties, bedankt allemaal!!!
    Rieneke Steeghs
    RS Natural Cosmetics

  2. stacey hemmelder says:

    Ik heb dit masker mogen gebruiken en ik ben erg enthousiast!
    Het masker ruikt heel kruidig en word hard (bij mij erg hard, te weinig water gebruikt haha).
    Tijdens het gebruik voelde ik de werking, dit was nog nooit eerder het geval!
    Ik heb het masker gebruikt als scrub bij het verwijderen, dit is echt een fijne bijkomstigheid.. Scheelt extra producten. Na het masker één keer gebruikt te hebben, zag ik al verschil! Mijn huid zag er rustiger uit en voelde fijn en verzorgd!

  3. LindavV70 says:

    Ik heb hier een proefpakketje van gekregen,en ik moet zeggen dat ik nog nooit zo’n fijn masker heb gehad die mijn huid zo zacht en schoon maakte.
    Ik wil darom heel graag meedoen om deze te winnen.

  4. Ook al heb ik al een pot van dit masker, hij bevalt me zo goed, dat ik graag mee doe aan de actie! Ik vind hem helemaal niet duur. Als je het bedrag van 19,90 euro deelt door 11 (gemiddeld van 10-12 behandelingen), kost dit masker je 1,80 euro per behandeling. Goedkoper dan menig masker in een sachet!
    Mijn tweet staat hier:http://twitter.com/#!/beauty_nl/status/85743418881482752

    Leuke review, gelukkig trok je hond snel bij!😉

  5. Het klinkt wel echt heel goed. Het is wel een prijzig product, maar een goed masker is denk ik ook wat duurder. Ik was nog niet bekend met het merk.
    Liefs, xxxx

  6. Haha, leuk dat van je hond! Fijn dat het masker je zo goed bevallen is en bedankt voor deze review! Nog even ter extra info voor de lezers: de pot van 140 gram is goed voor zo’n 10-12 gezichtsmaskers. Je kunt het poeder ook als lichaamspakking gebruiken. De tijdelijke proefsachets worden binnenkort vervangen door kleine potjes met een hoeveelheid voor 1x gebruik als gezichtsmasker. Deze voordelige probeerverpakkingen zullen over enkele weken ook te koop zijn in onze webshop.

    Ik ben benieuwd naar de reacties van anderen en als er vragen zijn, stuur dan even een berichtje (via de website of hier).

    Groetjes,

    Rieneke Steeghs
    RS Natural Cosmetics

Geef een reactie

