Get Organized

Get Organized

Vandaag heb ik een aantal tips voor jullie voor het opbergen van sieraden en dan
met name kettingen. Als je kettingen niet goed opbergt gaan deze in de knoop en
zie ze dan maar weer eens goed te krijgen! Hieronder een paar tips voor het
knoopvrij opbergen van je sieraden!

Deurknoppen
Koop bij de bouwmarkt een aantal mooie deurknoppen, mooie glazen
of juiste een aantal verschillende knoppen in vrolijke kleuren!
Bevestig deze aan de muur en hang je kettingen eraan!

Bed hoofdsteun
Als je een mooi hoofdsteun hebt aan je bed kun je aan de zijkanten een
paar mooie kettingen hangen, zo kan je makkelijk een aantal mooie kettingen
kwijt en het staat ook nog eens decoratief!

Fotolijsten
Koop een paar mooie lijsten en bevestig deze aan de muur, koop lijsten
in verschillende afmetingen dat geeft een speels effect. Je kunt je sieraden
aan de hoeken ophangen of kun je punaises prikken aan en je sieraden ophangen
Doe er leuke foto’s in of mooie plaatjes van sieraden en het is handig & mooi!

Sieradenboom
In veel winkels of online kun je sieradenbomen kopen, dit is een mooie manier om
je sieraden op te bergen. Het is ook gelijk praktisch en decoratief!

Memobord
Een memobord van kurk kun je makkelijk ophangen en eventueel versieren met een
lapje stof erover. Met punaises kun je handig je sieraden ophangen, je kunt hier je
kettingen, armbanden en oorbellen aan hangen. Wil je weer iets nieuws? Dan doe je
er een ander lapje stof om heen! Die kan je aan de achterkant vast maken met een
niettang.

Hoe berg jij je sieraden op? Ik gebruik een juwelenkistje en heb een sieradenboom
waar veel van mijn armbanden en kettingen aan hangen. Daarnaast staat het zelf-
geknutselde felgekleurde sieradenboompje van mijn dochter!

(Bron: http://www.laurenconrad.com)

Comments

  1. Wat een leuke tips! Toevallig heb ik afgelopen weekend een moii sieradenkistje gekocht voor mijn oorbellen, armbandjes, kleine kettinkjes, enz. De lange kettingen hangen bij mij aan een haakje in de badkamer, maar een mooie deurknop ergens ophangen, een hoek van een fotolijstje of een sieradenboom klinken ook als prachtige alternatieven! Had ik nog niet aan gedacht, dus bedankt!
    Groetjes, Rieneke

  2. Wat een handige tips, bedankt😀 Ik heb zo een poppetje waar je sieraden aan kan hangen, haha😉

  3. Leuke tips! Maar ik moet zeggen, dat ik zelf ook best een handig systeem heb..😉
    Aan de zijkant van mijn kast heb ik namelijk zo’n rekje met allemaal haakjes bevestigd. Het rekje heeft 5 of 6 haakjes en is eigenlijk bedoeld voor handdoeken ofzo. En daar hangen nu dus al mijn kettingen aan. Best handig!

  4. Heel leuk artikel.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

