Shoplog: MAC, Essence & Catrice

MAC Semi Precious en Fashion Flower
Het kan jullie vast niet zijn ontgaan dat MAC weer een nieuwe collectie heeft
uitgebracht, namelijk de Semi Precious collectie, ook deze collectie is weer
beperkt verkrijgbaar en vanaf gisteren verkrijgbaar bij de verkooppunten van MAC.
De MAC pro store en de MAC counters bij Douglas.

Gisteren ben ik snel naar Amsterdam gegaan om wat te kopen van deze collectie.
Tot mijn grote verbazing was ook al de MAC Fashion Flower LE te koop!
Het was behoorlijk druk in de winkel en ik had een kleine meid bij me die
het wel een beetje zat was dat ik alweer naar make up keek🙂 en buiten stond
mijn vriend met hondje te wachten! Maar natuurlijk heb ik wat gekocht,
kijk je mee?

Ik heb de Semi Precious Rose Quartz Skinfinish 27,50 Euro.
Is het geen plaatje? Je kunt deze skinfinish gebruiken over je gehele gezicht
voor een mooie glow. Het middelste gedeelte kun je ook los gebruiken als
highlighter. Mooi, Mooi!

Ook heb ik een oogschaduw gekocht uit deze collectie, Mineralize Eyeshadow
Golden Gaze
19,50 Euro. Deze oogschaduw is een combinatie van goud en zwart,
heel mooi! Maar achteraf heb ik spijt dat ik niet nog een kleur heb gekocht!

Uit de collectie Fashion Flower heb ik een lipstick gekocht en lipgelee,
ik vind dit zulke mooie kleuren! De lipstick Ever Hip is een koraalroze/ rode
kleur en erg mooi! De kleur is zo zomers en fris, I love it! De lipgelee Budding Beauty
voelt fijn aan en geeft een zachte kleur met een mooie subtiele glitter, deze is ook mooi
te combineren met de lipstick.

Ook heb ik een potje lip erase gekocht, na veel positieve verhalen wilde ik het zelf ook
eens proberen!

Essence en Catrice
Ik ben ook nog even de Kruidvat in gerend en eindelijk heb ik een grote
Kruidvat gevonden met goed gevulde schappen met Catrice en Essence!
Yeah! Ik heb de palettes gekocht uit de nieuwste LE collection Papagena.
Deze heten rumble in the jungle en birds of a feather, en ik vind ze er zo
mooi uitzien, de kleurcombinaties zijn erg mooi en de palettes zijn ook
supermooi om te zien! De rest uit de collectie vond ik wel mooi maar heb
ik toch maar laten liggen. Helaas was hier nog niet de nieuwste LE van
Essence aanwezig. Ik heb ook een aantal nagellakjes gekocht van Essence
uit de nail art collectie. Deze Nail Art Twins vond ik zo leuk!
Ik heb de kleurcombinaties Chuck & Blair en Bella & Edward.
Ook hadden ze hier de Confetti Top Coat, die heb ik ook
meegenomen. Als laatste heb ik nog een heel mooi kleurtje meegenomen
die perfect past bij de MAC Ever Hip lipstick Just Shout!

Hebben jullie al iets kunnen bemachtigen van de nieuwste collecties van Catrice en Essence of hebben jullie iets gekocht
van de nieuwste MAC collectie? Voorlopig is mijn budget weer even op, maar het was het zeker waard!

Vandaag had ik ook twee hulpfotografen: Banjer en Mila. Banjer wilde per se op de tafel en stond steeds in de weg en verschoof
steeds de producten hierdoor en Mila gaf mij aanwijzingen!

Have a beautyful day!

Comments

  1. Super mooie dingen heb je gekocht! Ik vind vooral de Semi Precious Rose Quartz Skinfinish erg mooi. Echt wauw, die wil ik ook!😀

    • Dank je wel, deze skinfinish is ook echt zo mooi! Als je die wilt kopen moet je wel redelijk snel zijn omdat het een limited edition is maar MAC heeft nog genoeg andere mooie artikelen🙂

  2. Prachtige dingen heb je gekocht hoor! Ik ben ook zo blij met mijn MAC aankoopjes! En zag ik daar de confetti lak van Essence..😉 Ben daar echt heel nieuwsgierig naar!

  3. Die mac producten zijn heel mooi.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

