Winactie!


Vandaag heb ik een winactie voor jullie! Lees snel verder voor de actie!
Je kent natuurlijk De Tuinen wel, deze heerlijke winkel heeft heel
veel fijne producten op het gebied van gezondheid, verzorging en welzijn.
Je kunt bij Beautyandso De Tuinen cadeaubonnen winnen t.w.v. 20 Euro!!!

Hoe kun je winnen?!
- Laat hieronder in een comment weten dat je meedoet en waarom jij moet winnen.
- Volg @Beautyanso op Bloglovin' en op Twitter en tweet de volgende zin op
Twitter:

Ik volg @Beautyandso en maak kans op kadobonnen van De Tuinen twv 20!
Ook winnen? Volg @beautyandso en retweet dit bericht! 
Je kunt meedoen tot zondag 17 juli 20.00 uur!
Succes!

Comments

  1. Amanda says:

    Hoi,
    Toffe winactie zeg. Waarom moet ik winnen? Omdat ik graag gezichtsverzorging wil halen voor mijn vriend tegen acne. Hij heeft daar erg last van, maar zo’n hele gezichtsverzorgingslijn best duur is. Met deze bon kan ik zelf wat bijleggen en hoop ik dat het weg gaat. We hebben nu al verschillende dingen geprobeerd die niet werken:( Laatst vroeg ik hem nog wat zn favoriete beautywinkel was? Waarop hij zij de Tuinen. Ik vind het zelf ook een hele leuke winkel:D

    LIefs Amanda

    • Leuk dat je ook meedoet! Wat leuk dat je voor je vriend mee doet! Ik kan me voorstellen dat een complete lijn erg duur is om aan te schaffen. Het is zeker een leuke winkel, erg leuk om rond te snuffelen en uit de winkel te lopen met een grote tas met
      van alles en nog wat🙂

  2. Amarantje says:

    Hoihoi!

    Ik doe mee^^
    Waarom moet ik winnen? Omdat de Tuinen producten verkoopt die perfect zijn voor mij:) Van de maskers tot haarkleuring, van de voedingssupplementen tot snoepjes (marsepein met chocoladereep❤ omnom)
    Ik ben stapelgek op die winkel. Ik heb er gewerkt en dat was mijn allerbeste baantje ooit:) Helaas hadden ze teveel mensen en moest ik weg.

    Elke maand solliciteer ik nog, om er maar weer te mogen werken:)

    Ik hoop dat ik win, de producten zijn geweldig!

    Ga zo door met je site, hij is super:)

    Liefs,

    Amarantha

  3. Leuke winactie! Veel succes aan alle deelnemers!

  4. martine says:

    leuke actie!!

Geef een reactie

