And the winner is……

Vanaf vorige week kon je meedoen aan de winactie op Beautyandso en kadobonnen
winnen van De Tuinen t.w.v. 20 Euro! Wil je weten of jij de gelukkige winnaar bent,
lees dan snel verder!

De winnares van De Tuinen winactie is Amanda, Gefeliciteerd!
Stuur je adresgegevens naar beautyandso@hotmail.com en de cadeaubonnen komen
snel jouw kant op en kun je samen met je vriend naar De Tuinen!

Degene die hebben meegedaan, bedank ik voor het meedoen en blijf beautyandso volgen
want er zitten nog veel winacties aan te komen!

 

Comments

  1. Amanda says:

    Echt super leuk dat ik gewonnen heb, dank je wel! Ik heb je net een mail gestuurd met mijn gegeven;) Mijn vriend kan de bonnen zeker goed gebruiken.

    Liefs Amanda

    • Ik heb je email gezien met je adres en ik zal morgen de bonnen versturen! Ik weet zeker dat je ze goed zal besteden, veel plezier ermee!
      Misschien leuk om te weten wat je hebt gekocht en wat je ervaringen ermee zijn! Fijne dag nog!

  2. Gefeliciteerd Amanda! Die bonnen worden vast heel goed besteed, geniet van je prijs!

  3. Gefeliciteerd meid.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

