Shoplog zaterdag 16 juli 2011

Zaterdag gingen we even naar de stad om boodschappen te doen
en even lekker op een terrasje een kopje koffie met wat lekkers te eten.
Nou ja, het werd een overdekt terrasje maar wel met een heerlijke latte
machiatto en voor mij een heerlijke 1-miljoen-calorieen-tellende-brownie..
yam, yam!

Ik heb de hand op de knip gehouden omdat we op vakantie gaan naar Rome en ik
van plan met lege koffers heen te gaan en met overvolle koffers terug te keren.
Waarschijnlijk moet ik een extra ticket kopen om zo nog meer bagage mee terug
te kunnen nemen, maar dat heb ik er wel voor over!
Het is natuurlijk overal sale maar helaas vind ik eigenlijk nooit wat leuks in de uitverkoop
en ben ik ook altijd veel te ongeduldig om lang te wachten voordat ik een pashokje in
kan, daarom hang ik vaak weer wat terug als ik in de rij moet gaan staan.
Ik zag wel een erg leuke portemonnee van het merk  Fab (zie onderstaande foto) maar deze
lag helaas boven mijn budget en aangezien ik  zeker 5 portemonnees heb, heb ik deze heel
verstandig laten liggen. Ik heb wel bij de heerlijke winkel De Tuinen 2 producten gekocht
van het merk Zarqa en een baby huidolie speciaal baby’s en kinderen dat gebruikt kan worden
tegen zere buikjes en ter bevordering  van de stoelgang. Van deze producten zal ik binnenkort
een review maken nadat ik het een tijdje heb gebruikt.

Bij thuiskomst troffen we een ravage aan, en nee, geen inbraak of bomuitbarsting maar een
hond op rooftocht! Whaa! Door de hele woonkamer lagen zakjes open gescheurde en
natuurlijk leeg gegeten kattenvoer en papiertjes, speelgoed en het ergst van alles mijn mooie,
nieuwe D&G zonnebril! Mijn zonnebril is zwaar mishandeld en kan  niet meer gebruikt worden!
Waarom heb ik toch huisdieren!!!??? Als troost had mijn vriend wel een kleine verassing,
terwijl ik in de H&M stond en hij even naar een andere winkel is gegaan heeft hij snel die mooie
portemonnee gekocht! Dat was natuurlijk wel een kleine troost en heel erg lief! Alleen vind ik wel
dat ik de bijpassende tas moet hebben, nietwaar….

Comments

  1. Wat een leuke dingen, jammer van de zonnebril.
    Liefs, xxx

  2. Oei wat zonde van je zonnebril! Maarrr wel een hele mooie portemonee zeg! Lief van hem hoor!😉

  3. Foei! Stoute hond! Erg jammer van je zonnebril!

  4. martine says:

    Jep, die bijpassende tas is een musthave bij die portomonee…… dus je mannetje moet nog maar eens op shoptocht….. maar wel superlief van hem! Maar wat zonde van je zonnebril!!
    liefs

    • Ja, die tas moet er wel bij!🙂 Ik heb gisteren nieuwe glazen besteld voor mijn bril en de prijs viel gelukkig erg mee! Ongeveer een weekje wachten en dan ik mijn zonnebril weer op! Dat viel weer mee! liefs, Patricia

Geef een reactie

