TAG: Waar word ik blij van?!

Van Ramona van http://www.beautynailsfun.nl kreeg ik deze tag, erg leuk! Dank je wel!
Lees verder als je meer wilt weten over de dingen waar ik blij van word.

Van welke mensen om je heen word je blij?
Ik word blij van de mensen van wie ik hou, mijn (schoon)familie, mijn vrienden en
natuurlijk mijn gezinnetje! Ik word ook erg blij van de reacties die ik krijg op mijn site
en de leuke contacten die zijn ontstaan door Beautyandso.

Van welke make up producten word je blij?
Ik word erg blij van mooie producten zoals oogschaduw maar ik kan ook erg blij worden
van een mooie lipstick of lipgloss. Eigenlijk word ik van elk make up product blij!🙂 Ik kan
heel lang in de MAC Pro store of de Bijenkorf lopen op zoek naar een mooi product voor
mijn stash, weliswaar tot grote ergernis van mijn kleine meid😉

Van welke films word je blij?
Ik kijk het liefste naar comedy’s, daar word ik vrolijk van! Er zijn een aantal echte
vrouwenfilms die ik erg leuk vind: Legally Blonde, The Devils Wears Prada en
Confessions of a Shopaholic. De film Hangover vond ik ook een hilarische film!

Van welke muziek word je blij?
Ik word eigenlijk blij van verschillende soorten muziek, ik luister altijd naar de radio als
ik in de auto zit en luister dan voornamelijk Top 40. Er zijn wel een hoop artiesten die ik
erg goed vind maar het is een beetje afhankelijk van mijn stemming wat ik op dat moment
graag luister.

Van welke website word jij blij?
Ik word blij van het lezen van leuke blogs en natuurlijk ook mijn eigen website!

Van welk eten word jij blij?
I love sushi en Aziatisch eten, beiden vind ik heerlijk en ik ben ook gek op chocoladekoekjes!
Ook word ik blij van een heerlijk kopje thee op de bank of een lekkere latte.

Van welke momenten word je blij?
Ik word blij van fijne momenten samen met mijn gezinnetje, of als ik samen ben met lieve
vrienden of familie!

Van welke hobbies word jij blij?
Natuurlijk word ik blij van mijn eigen site en van de reacties die komen op artikels, ik word ook
blij van een dagje shoppen en dan lekker op een terrasje een heerlijke cappuccino drinken.
Ook word ik blij van fotografie en schilderen, ik ben pas een jaartje aan het schilderen en wil ook
graag op schilderles, er is zoveel dat ik wil!🙂

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen waar ik blij van word!
Ik geef deze tag graag door aan de volgende lieve bloggers:

– Peggy – http://www.peggytimmermans.be
– Nina – http://www.eenmeninghebbenisgezond.nl
– Nyria – http://www.beautyforgirls.nl
– Milady – http://www.120coloursofbeauty.nl

Wil je deze tag ook over nemen, dan zou ik het leuk vinden als je in je artikel een verwijzing maakt
naar beautyandso.com.

Have a beautyful day!

Comments

  1. martine says:

    Dan wordt je zaterdag vast heel blij!! Leuk om te lezen….. liefs…

  2. Leuke tag.
    Liefs, xxxxx

  3. leuk!

  4. Leuk! Dat ga ik volgende week zeker doen!

Geef een reactie

