MAC Cine-Matics

MAC Cine-Matics

Gisteren helaas geen artikel, sorry! Maar vandaag wel een (kort)
artikel voor jullie! Om het een beetje goed te maken heb ik binnen-
kort een paar winacties voor jullie in petto! Morgen volgt een shoplog
van mijn gezellig shopping dag met Ramona van beautynailsfun.nl!

Vanaf 5 augustus kun je exclusief bij de Bijenkorf de MAC collectie
Cine-Matics verkrijgen en om dat te vieren is er op 5 augustus bij de
Bijenkorf Amsterdam tussen 1600 en 1800 een leuke party voor
glamorous Ladies & Dandees!

Klinkt leuk en als je op 5 augustus in Amsterdam bent of vlakbij,
zou ik zeker even gaan kijken! Have fun en misschien zie ik je daar!


Comments

  1. Oehh, wat pretty!
    Liefs, xxxx

  2. Ik wil, ik wil, ik wil maar ik ben helaas pas op 7 augustus in de Bijenkorf!

Geef een reactie

