Review: Paula’s Choice Shine Stopper!

Onlangs kreeg ik de Shine Stopper van Paula’s Choice toegestuurd
om uit te proberen, ik was zeer benieuwd naar dit product omdat ik snel
last krijg van een glimmende huid. Nou hou ik best van shiny en shimmery
maar wel als ik dat zelf aan breng en op de momenten dat ik het wil!
Lees verder om mijn bevindingen te lezen!

Veel mensen herkennen het hinderlijke fenomeen, waarbij de huid van het voorhoofd,
de neus en/of kin in de loop van de dag gaat glimmen. De nieuwe Paula’s Choice ‘Shine
Stopper Instant Matte Finish’ doet zijn naam eer aan! Dit innovatieve product heeft een
direct matterend effect bij glimmende huiddelen dankzij de geavanceerde talgabsorberende
‘MICROSPONGE®- Technologie’. Het vormt een ideaal product voor de vettere huid en is
een uitstekende make-upbasis voor een huid die snel neigt tot glimmen. De frisse formule is
niet vet, houdt de huid gedurende maar liefst 6 uur perfect mat, verfijnt grove poriën en
vermindert tevens onzuiverheden bij een regelmatig gebruik.

De Shine Stopper belooft een mooie gematteerde huid met een zijdezachte finish gedurende 6 uur.
Klinkt goed, toch! Ik heb de Shine Stopper nu een aantal weken (bijna) dagelijks gebruikt en ik
ben er ook erg tevreden over! Bij gebruik worden mijn poriën iets minder zichtbaar en mijn huis
is inderdaad gematteerd voor zeker 6 uur. ik vind dit product echt een aanrader voor als je, net
als ik, een glimmende huid wil tegen gaan! Je hebt maar een klein beetje nodig dat je aanbrengt
op je T-zone en eventueel net naast je neus. Het trekt snel in je huid waardoor je direct verder kan
gaan met het aanbrengen van je make up. Op dagen dat ik het niet heb gebruikt merk ik zeker dat
mijn huid en dan met name de T-Zone sneller gaat glimmen.

De textuur is zacht en mijn huid voelt niet trekkerig aan, je kunt de Shine Stopper ook gebruiken
bij een acne gevoelige huid. Er zit 30 ml in  de tube, daardoor is het wel vrij prijzig maar je hebt
per gebruik maar een klein beetje nodig.

Pluspunten:
– Matteert de huid gedurende minimaal 6 uur
– Minimaliseert zichtbare porien
– Geeft de huid een zijdezachte finish
– Laat de huid niet trekkerig aanvoelen
– geschikt voor alle huidtype

Minpunten:
– De prijs is vrij hoog maar je gebruikt maar een klein beetje op enkele delen van je gezicht,
waardoor je er wel vrij lang mee kunt doen.

Verkoopinformatie:
– Je kunt de Shine Stopper van Paula verkrijgen via de vernieuwde website va Paula’s Choice
http://www.paulaschoice.nl.
– De verkoopprijs is 24,15 Euro voor 30 ml.

Comments

  1. Hij lijkt mij wel heel erg fijn.
    Liefs, xxx

  2. Ik zou ook niet meer zonder mijn anti-shine producten kunnen! Deze ken ik niet. Ik gebruik meestal Snashbox en die ligt ook rond dit bedrag maar je komt er wel erg lang mee toe!

Geef een reactie

