Urban Decay – Rollergirl Palette

Afgelopen woensdag ben ik een dagje gaan shoppen met Ramona van
www.beautynailsfun.nl. Het was erg gezellig en ook superleuk om met
een net zo grote beauty addict te shoppen als ik! Bij Sephora zagen we dit
mooie palette liggen van Urban Decay en I LOVE URBAN DECAY!
Ik ben al een hele tijd een trotse bezitter van het Naked Palette en deze
kleuren spraken me erg aan! Ben je benieuwd naar dit palette, lees dan gauw verder!

Het palette is gemaakt van stevig karton met op de voorkant een zwart/ witte
opdruk van rollergirls en een knalroze opdruk Urban Decay. De binnenkant
van het palette is roze en goudkleurig, erg mooi!

In deze leuke palette zitten 4 kleuren; 3 neutrale kleuren en een mooie super knalroze!
De kleuren hebben de namen:

– Woodstock
– Verve
– Supsect
– Darkhorse (Darkhorse zit ook in het UD Naked Palette)


De oogschaduw is mooi en goed gepigmenteerd en bevatten een mooie shimmer.
De donkere kleur Darkhorse is iets minder shimmery en daarom ook goed
geschikt voor in je crease. De kleuren zijn makkelijk aan te brengen en te
blenden. De oogschaduw blijft lang zitten om nog langer te genieten van je
oogschaduw kun je een oogschaduw basis gebruiken.
Ik vind dit een erg leuk palette en wil ook de andere palettes van UD!
Wil je graag een paar neutrale kleuren van UD uitproberen kan ik je dit palette
zeker aanraden.

LIP Junkie Lipgloss & 24/7 Glide On Eye Pencil
Bij dit palette zit een kleine LIP Junkie lipgloss in een knalroze kleur (genaamd
Crush) deze lipgloss cools & plumps volgens de verpakking, er zit een mintgeur
en smaak aan wat een beetje tintelend en koel effect heeft. Persoonlijk vind ik dat niet
fijn en zal ik deze dan ook niet zo snel op doen. De felroze kleur is op de lippen
iets minder fel. In het palette zit ook een kleine versie van het befaamde 24/7
Glide On Eye Pencil in de kleur Whiskey. Dit is een donkerbruine kleur, deze
24/7 pencils van UD zijn heerlijk romig en brengen heel fijn aan. De houdbaarheid
is ook nog eens erg  goed!

Verkrijgbaarheid
Je kunt de UD Rollergirl palette krijgen bij Seprhora, de winkels van Sephora
zijn gevestigd in een aantal grote V&D’s in Rotterdam en Amstelveen.
De prijs van dit palette is 28 Euro, ik heb helaas het bonnetje niet meer en weet de
prijs daarom niet helemaal zeker meer!

Op de website van Urban Decay www.urbandecay.com kun je een aantal face charts
vinden en filmpjes voor ideeen & inspiratie, zeker leuk om eens een kijkje te nemen!



Comments

  1. Ik zag dit ook in Rotterdam liggen bij Sephora, heb nog even getwijfeld, maar heb het dan toch niet gekocht. Veel plezier ermee!

  2. Wat een mooie palette, de kleuren zijn prachtig en goed gepigmenteerd.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

