NOTD: OPI Crackle Nail Polish

Vandaag heb ik een NOTD voor jullie, een crackle lak van OPI.
Eerst moest ik erg wennen aan de crackle nagellakjes, in eerste
vond ik het niet zo mooi! Maar na verloop van tijd, raakte ik er
aan gewend en wilde ik ook deze aparte lakjes! Inmiddels heb ik
de bekende crackle lakjes van Essense een mooie blauwe crackle
lak van OPI!  Dit lakje kwam ik tegen bij de Etos waar de hele collectie
van deze crackle lakjes werden verkocht. Ik heb alleen dit lakje meegenomen,
maar wil er misschien toch nog wel 1 of 2……Kijk mee voor foto’s!

Helaas zijn mijn nagels niet zo heel mooi maar ik wilde toch dit lakje uitproberen.
Onder deze crackle lak heb ik een laagje van de  basis lak van de Essence crackle lakjes
gedaan. Daarna heb ik een laag crackle lak gedaan en voila!

Wat vind jij van de crackle lakjes? Heb jij ook crackle nagellakken in je stash of
laat je deze trend aan je nagels uhh…neus voorbij gaan?

Comments

  1. Eerlijk gezegd is dit een trend die ik aan me voorbij laat gaan….

  2. Oeeh, heel gaaf.
    Liefs, xxxx

Geef een reactie

