Social Media: Twitter, Facebook & Bloglovin’

Wist je dat je Beautyandso ook kunt volgen op Twitter,
Facebook & Bloglovin‘?

Bloglovin’
Bij 100 bloglovin’ volgers verloot ik een leuke prijs,
wat dit is, blijft nog even geheim! Maar meld je aan op
Bloglovin’ en volg Beautyandso! Als een Bloglovin’ account hebt
kun je alle leuke blogs toevoegen en mis je nooit meer iets! Handig!
Je ziet hier alle updates van blogs en kunt direct naar het artikel toe gaan.
Vind je een artikel erg leuk om te lezen, like deze dan!

Twitter
Ook kun je Beautyandso volgen op Twitter, volg me op Twitter en
ik hou je op de hoogte van een hele hoop dingen. Ook heb ik regelmatig
winacties op Twitter (de volgende bij 300 followers).

Facebook
Op de Facebook pagina van Beautyandso, vind je een preview van een artikel
dat verschijnt en vind je ook nog andere informatie, foto’s en binnenkort ook
polls en beantwoord ik vragen van lezers. Als je de Facebook pagina van Beautyandso
‘liked’ mis je nooit meer wat!

– Twitter:
Twitternaam is @beautyandso

– Bloglovin’:
http://www.bloglovin.com/en/blog/2571717/beautyandso-beautyandso

– Facebook:
http://www.facebook.com/pages/Beautyandsocom/131434326934758

Comments

  1. Ik heb je nu overal toegevoegd hoor. Suc6!

  2. Ik doe niet zoveel aan dit soort dingen. Wel bloglovin’ natuurlijk.
    Liefs,x xx

Geef een reactie

