Winactie!

Vanaf vandaag heb ik een leuke winactie voor jullie!

Gisteren was ik even in Amsterdam en heb ik een paar leuke make up producten
gekocht die je kunt winnen! Het pakket bestaat uit een oogschaduw palette van
Catrice, een mooie lipgloss van NYC en de nail art Twins van Essence!
Lees verder voor de inhoud van het pakket en natuurlijk hoe je kunt winnen!

Dit mooie make up pakketje bevat de volgende producten:

– Essence Nail Art Twins: 02 Romeo & 02 Julia
– NYC LiquidLipshine: New York City 582
– Catrice Absolute Eye Color: 040 Never Let Me Go!

Je kunt hier een mooie look mee maken voor overdag maar
ook een mooie opvallendere look voor een feestje!

Wat moet je doen om kans te maken op dit pakket:

– Volg mij op Twitter en tweet het volgende bericht:
Ik doe mee aan de winactie van beautyandso.com! Volg @beautyandso en RT!
– Volg mij op Bloglovin en ‘like‘ dit artikel (klik hier)
– Vertel in een reactie onder het artikel, waarom jij dit pakket wilt winnen en
laat weten wat je Twitter naam is.

Je kunt meedoen tot zondag avond 7 augsutus 20.00 uur! Daarna kies ik een winnaar,
als je gewonnen hebt, krijg je hiervan per email bericht.

Veel plezier & Sucecs!

Comments

  1. Hee wat een leuke winactie, zag het toevallig via boglovin!
    Ik doe zeker mee, ik volg je nu ook via bloglovin en heb het geliked.

    Twitternaam: bernadettjeee en dit is het bericht: http://twitter.com/#!/bernadettjeee/status/101357677673852928

    Waarom ik het wil winnen? Tjzee wat een goede vraag, ik gun het iedereen eigenlijk wel. Waarom ik in het bijzonder, pfoe nee zou ik niet kunnen beantwoorden. Ik vind het een hele leuke winactie maar waarom ik het persee wil winnen, ja kan ik niet beantwoorden. Ik gun het iedereen hier.

    Liefs

  2. MichelleB says:

    ik doe graag mee<3
    ik volg je via bloglovin, en heb dit artikel geliked!
    *fingers crossed*

  3. Ik doe graag mee🙂
    Ik volg je op bloglovin’ en heb dit artikel geliked.
    Waarom ik zou willen winnen?
    Omdat ik een beauty freak ben, en ik erg benieuwd ben naar deze producten.
    Vooral naar de lipgloss van NYC, een merk dat niet bij mij in de buurt wordt verkocht dus dat is een merk waar ik totaal niet bekend mee ben.
    Liefs

  4. Hey, Ik zou het super vinden als ik zou winnen!! Waarom: ik ben 14 jaar en ben veel met make-up bezig. Heel mijn kamer ruikt naar lipgloss🙂 en ik doe graag elke dag iets anders met mijn gezicht. Ook maak ik mijn moeder en zussen regelmatig op en ze zeggen dat ik een talent ben (dat is wel een beetje overdreven denk ik :)). Alleen krijg ik niet veel zakgeld (8 euro/maand) en kan ik dus gewoonweg niet veel experimenteren of de juiste tinten gebruiken voor mijn moeder en zussen. Dit zou dus héél welkom zijn!! Ik vind het ook heel leuke kleurtjes, ik hou van nude! Alvast bedankt om een winactie te houden! Veel succes iedereen en ik ga DUIMEN! O ja, mijn twitternaam is marijebelieber.

  5. leuk!! all of the above gedaan, mijn twitternaam is @danielle_1974 : )
    Ik wil dit pakket graag winnen, omdat de kleurtjes helemaal goed zijn!!

  6. Carla van Halteren says:

    Ook ik doe graag mee, hou van make up en van deze kleurtjes!
    twitternaam: @carlaatje1965

    Groetjes, Carla.

  7. Ik doe meeeeeee😀
    Onwijs mooie producten!!
    Waarom ik moet winnen, euhm…
    Ik heb geen reden! Ik denk dat iedereen hem graag wil en ik zou niet kunnen bedenken waarom ik het per se meer verdien dan een ander hier..
    Het enige wat ik kan bedenken is het feit dat de meeste producten hier in het oosten des lands amper of zelfs niet te krijgen zijn..
    Dus bij deze🙂

    Iedereen succes en een fijne avond!

    Groetjes Stacey LoveOrJustLeave

  8. Veel succes aan alle deelneemsters!

  9. patricia says:

    leukewin actie weer t’s een mooi setje ik zou het graag willen winnen omdat het een mooie aan vullng is op hetgene wat ik al heb en geloof me heb niet zo heel veel ben de laatste tijd echt bezig dankzei jullie beautybloggers met experimenteren dus vandaar
    ik heb je geliked op blogloving en volgje al een tijdje
    hier is mijn tweet http://twitter.com/#!/Patriesjongboom/status/98995991650373632

    ik ga mar duimen voor mezelf en nartuurlijk ook voor de rest die meedoen

    groetjes patricia

  10. Ik heb nu ook Bloglovin, dat was makkelijk. Heb je toegevoegd en op like gedrukt🙂

  11. Ik doe graag mee hoor🙂
    ik volg je op twitter en mijn tweet: http://twitter.com/smurfettieca/statuses/98994043693957121 (smurfettieca)

    Ik wil graag winnen omdat ik erg van make-up hou. Vind het een mooi setje. En denk dat ik de lakjes aan mijn buurmeisje geef want die is gek op glitterlakjes.🙂

    Ik heb geen Bloglovin, maar zal even kijken of ik dat kan maken ofzo🙂

  12. Super super wat een leuke actie. Dit setje komt reuze van pas. Drie weken geleden heb ik heel onhandig mijn make-updoos laten vallen en daar kunnen ze niet tegen! Als ik dit setje zie word ik helemaal blij, hier zal ik mooi van gaan stralen.
    Ik volg je op twitter, heb je op bloglovin geliked (dit is weer een nieuwe ervaring voor mij vandaag) en hier is mijn reactie op jou super actie!
    Nu maar duimen tot zondag of ik de lucky lady ben

Geef een reactie

