Shoplog MAC & Inglot

Vrijdag ben ik weer gezellig op stap gegaan met Ramona
van beautynailsfun. Ook deze keer waren we op stap met een missie, het MAC event
in de Bijenkorf. Allebei waren we nog niet bij de Inglot winkel geweest en vooraf zijn
we hierheen gegaan, wat een mooie winkel! En wat een keus, ik vind het Freedom
System Palette idee erg leuk en zeker betaalbaar!  Vanaf Inglot zijn we snel door
Amsterdam geraced om naar het MAC event te gaan in de Bijenkorf. Dit event was
ter ere van de Gay Pride en de nieuwe collectie MAC Cinematics.
Hier kun je het artikel lezen van het MAC event.

Inglot
Bij Inglot heb ik mijn eerste Freedom Palette gekocht, in dit palette zitten 3 oogscgaduws.
Ik heb gekozen voor mooie bruine neutrale tinten, dit zijn de kleuren die ik het meeste draag.
In een ander artikel zal ik swatches laten zien van het palette. Inglot is een erg mooie winkel
met veel keus in nagellak, lippproducten en natuurlijk nog veel meer make up! Ik vind het
Freedom System Palette een erg leuk idee en voor deze 3 Oogschaduw betaalde ik 20 Euro.
Helaas heb ik de nummers niet opgeschreven en staan deze niet vermeld op het palette!
Dus een tip voor een volgende keer, de nummers op schrijven in de winkel!
Mocht je in de buurt zijn van Inglot zou ik zeker een kijkje nemen!

MAC
Van de Cinematics collectie heb ik een make up lesson kit gekocht, in mooie neutrale tinten.
In dit palette zitten 3 kleuren Oogschaduw, 2 kleine kwasten, een zwart oogpotlood en een
kleine mascara. Dit palette is er leuk, de kleuren zijn mooi op elkaar afgestemd en de kwasten
zijn erg mooi. Ik ben ook erg benieuwd naar de mascara, deze neem ik waarschijnlijk mee op
vakantie. In een apart artikel zal ik swatches laten zien van dit palette.

Een paar dagen ervoor was ik ook in Amsterdam en heb ik een MAC Palette gekocht, deze moet
ik nog gaan vullen met mijn oofschaduw. Ik moet alleen de oogschaduw nog uit de doosjes zien
te halen, maar gelukkig heeft mijn vriend aangeboden dit te doen. Om de rest van het palette te
vullen kun je bij de Mac Pro Store maar als het goed ik ook de Mac counters refills kopen.
Deze kosten 11,50 euro en de Oogschaduw in doosjes kosten 16,50 Euro, dat scheelt weer!

Ik heb me redelijk ingehouden omdat ik donderdag op vakantie ga naar Italië en ik daar ook nog
flink wil shoppen!

Zijn jullie al eens naar Inglot geweest en zijn jullie van plan om iets te kopen van de MAC
Cine-Matics collectie?

Comments

  1. Dan hebben we mekaar op een dag gemist, ik was nl. zondag in Amsterdam! En zag de overblijfselen van de Gay Priide, heel de stad zag roze! Leuk! Inglot is idd een prachtige winkel, en met een zeer goede service!

  2. Wat een mooie spulletjes wederom. Mooie neutrale kleuren en mooi verpakt! wouwie wederom.

Geef een reactie

