Nieuwe camera: Canon EOS 60D

Sinds deze week heb ik een nieuwe camera, de EOS 60D.
Al jaren heb ik een digitale spiegelreflex camera, eerst de Canon EOS 300D,
daarna zijn jongere broertje, de Canon EOS 400D en nu heb ik de 60D.
Na lang nadenken en twijfelen heb ik een nieuwe camera gekocht.
Deze camera is zo veel beter dan mijn oude camera! Al jaren is een van
mijn hobbies fotografie en vind ik het heerlijk om foto’s te maken vsn natuur,
dieren, portretten en natuurlijk de producten voor beautyandso! De afgelopen
2 jaar volgde ik een deeltijdstudie waardoor ik minder aan de slag kon met mijn
camera maar nu neem ik mijn camera overal mee op sleeptouw! Als je dit leest zijn
wij lekker op vakantie naar Rome, althans een camping vlakbij Rome en kijk ik er naar
uit om alle mooie plekjes in Rome op de gevoelige plaat te leggen. Helaas neem ik
geen laptop mee en kan ik tussentijds niet zo veel posten maar ik zorg dat ik wel wat
artikels heb ingepland!

De canon 60 D heeft meer functies dan mijn oude camera en maakt veel mooiere foto’s,
ik heb al aardig wat foto’s gemaakt, hieronder een vind je een paar foto’s! Iedere keer
als ik de hond ga uitlaten neem ik mijn camera mee om foto’s te maken.

Deze camera kan ook filmpjes maken, hoewel ik geen filmer ben ga ik voor beautyandso
misschien in de toekomst wel filmpjes maken, wie weet! Wat voor camera hebben jullie?

Op Youtube zocht ik naar leuke tutorials voor tips & Tricks voor mijn nieuwe camera!
Ik kwam een erg leuke Youtuber tegen die erg leuke tutorials maakt voor fotografie!
Jared Polin maakt leerzame maar ook leuke fimpjes met onder andere tutorials voor
fotografie! Wil je tips voor fotografie, raad ik je aan om hier eens een kijkje te nemen.
Als je op Youtube zoekt naar froknows photo, kom je een van zijn meer dan 600!
filmpjes tegen!

Een paar snelle foto’s om mijn camera te testen & uit te proberen!

Comments

  1. Oh, wat een mooie camera🙂 Heel veel plezier ermee😀

  2. Wat een mooie camera. Wauw❤
    Liefs, xxxx

  3. Ik heb zelf een 1000D, al een tijdje. Ben erg tevreden. Behalve dat ik vind dat de foto’s vrij flets zijn. Ik heb echt de verzadeging en kleur flink moeten aanpassen om het gras echt groen te krijgen en de lucht echt blauw. Maar fijn in gebruik. Helaas heeft de 1000D geen infrarood voor afstandsbediening en zelfontspanner -kwam ik later achter- heeft deze dat wel?

    • Dat is ook zeker een mooie camera! Ik ben ook erg blij met mijn camera, vandaag in Rome al heel wat mooie foto’s gemaakt. Volgens mij heeft deze camera wel infrarood, ik zal er eens naar kijken!

      • Als het goed is wel hoor. Ik kan alleen een kabel met knop eraan doen, maar die kabel is maar 1.5 meter helaas. Te kort voor goede zelfportretten😉 Bij infrarood kan je afstandsbediening aanschaffen en daar kun je geloof ik tot 4 meter mee.😉

Geef een reactie

