Pretty Palettes!

Ik ben gek op palettes en heb nu een aantal grote en kleinere
palettes in mijn stash. In dit artikel laat ik jullie mijn palettes zien.
Lees verder voor foto’s!

De palettes die ik heb zijn:

– Warm 88 palette
– Blush Palette
– Dior Palette
– Lancone Palettes (duo)
– Naked Palette van Urban Decay,
– Rollergirl Palette van Urban Decay,
– Sunday Monday Palette van Benefit
– Catrice Papagena Collectie
– Inglot palette

En ik heb ook het Mac Palette, maar hiervoor moet ik de pans
nog uit de doosjes halen om in het palette te plaatsen! Ik heb nu
nog maar 4 (kleine) oogschaduws voor in het palette maar ik weet zeker
dat er nog velen zullen volgen!

Ik vind een palette erg fijn om te gebruiken omdat er meerdere
kleuren in het palette zijn die je op elkaar kan afstemmen.

Heb jij ook palettes en welke palettes vallen onder jouw favorieten?

Comments

  1. Ik wil die Naked palette zooooo graag… Maar ik vind ze nergens!
    In Belgie zijn ze echt heeeeel moeilijk te verkrijgen! 😥

  2. Ik vind het naked palette zo mooi!

  3. Die naked palette is echt prachtig.
    Liefs, xxx

  4. Bij mij ook absoluut Naked en dan mijn Inglot en Mac palettes, die zijn ook top! Mooie verzameling heb jij!

  5. die van Lancome komen me erg bekend voor!!😉
    Ik heb ook meerdere palettes, vooral van Lancome, ook 1 van YSL een nog een aantal.
    Op dit moment gebruik ik vooral die van Oriflame, die ik voor de bruiloft heb gekocht. Supermooi is die!

Geef een reactie

