Nailart Inspiratie

Zelf ben ik niet zo handig met nailart en helaas zijn mijn nagels
niet zo sterk en breken ze steeds af maar ik vind het altijd wel erg
leuk om te kijken naar mooie nailart! Het is erg knap hoe
sommige meiden ware kunstwerkjes kunnen maken op nagels!
Ik heb tot ongeveer 2 jaar geleden acrylnagels gehad, toen had ik mooie,
lange nagels en ook regelmatig nailart. Nu heb ik geen acrylnagels meer
en soms zou ik dat toch graag weer willen!

Als mijn nagels weer wat langer zijn wil ik ook iets moois op mijn nagels!

Essence is een leuk budget merk met een aantal leuke nailart artikelen in het
assortiment. Helaas zijn deze nailart artikelen niet overal te koop in de filialen
van Kruidvat. Mocht je de producten tegen komen raad ik je zeker aan om te kijken
naar de nailart producten!

Kijk mee voor mooie foto’s van nailart!

Comments

  1. Sooo pretty🙂

  2. Wat een mooie inspiratie foto’s.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

