Budget Tips!

Zoals jullie weten ben ik gek op allerlei soorten make up, dat is natuurlijk ook geen verrassing !
Ik sta er inmiddels bekend om mijn obsessie! Als ik een drogist of parfumerie binnen wil lopen
met mijn dochter loopt zij zuchtend achter mij aan: “Mama, je gaat toch niet weer naar make up
kijken?” Maar mijn kleine Diva heeft ook al een aardige collectie opgebouwd van zeepjes, crèmes,
lipglossjes en nagellakjes! Helaas mag zij van mij bijna nooit make up of nagellak op, ze is pas 5 en
mag soms in het weekend of vakantie uitleven met make up.

Omdat mijn budget ook niet eindeloos is, en ik nog steeds geen loterij heb gewonnen moet ik ook
op de kleintjes letten! Daarom loop ik vaak het Kruidvat binnen, ik vind de merken Catrice & Essence
fijne budget merken en ik vind altijd wel iets wat ik nog niet heb! Regelmatig brengen deze budget
merken een leuke limited collectie uit met verschillende producten. Lees verder voor een aantal
budget tips!

Enkele budget tips op een rij!

– Koop alleen iets als je het echt nodig hebt!
– Kijk eerst in je stash of je niet nog iets heb liggen wat je weinig hebt gebruikt
– Wacht met kopen tot iets in de aanbieding is, Kruidvat heeft vaak aanbiedingen op merken,
zo kan je voordeling shoppen!
– Lees de reclamefolders door, hier staan acties of kortingen in vermeld, dit kan toch een hoop schelen
in je portemonnee
– Spreek met vriendinnen af en hou een ruilavond, iedereen heeft vast wel iets liggen wat weinig of nooit
wordt gebruikt, als je iets ruilt is het net of je iets nieuws hebt!
– Ben je bijna jarig, vraag cadeaubonnen! Zo kan je zelf lekker shoppen!
– Ben je op zoek naar een bepaald product, struin dan eerst het internet af of Ebay, soms stuit je op geodkope
websites of aanbiedingen
– Twijfel je over een product, lees eerst reviews op blogs of Makeup Alley, hier geven veel meiden hun mening
over een product en hier kan je op baseren of het iets voor je is
– Wil je graag een product maar is deze ver boven budget? Ga op zoek naar een dupe, een product dat er op lijkt!
– Maak zelf maskers van fruit, olijfolie of honing, op internet en ook op beautyandso vind je veel recepten, leuk
en goedkoop!
– Je kunt bij de Action en Zeeman vaak cosmetica, shampoos of douchegels kopen voor een lage prijs, dit zijn
vaak partijen die groots zijn ingekocht en voor een lage prijs worden verkocht in de winkel. Ook de Zeeman
of Action heeft cosmetica die vaak best goed zijn.

Ik hoop dat je aan bovenstaande tips iets hebt! Heb je zelf nog een goede of leuke budget tip, laat het weten in een
comment!

Comments

  1. Handige tips.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

