Clinique Lid Smoothie Antioxidant 8-Hour Eye Colour!

Vanaf 15 september introduceert Clinique een nieuw product:
Lid Smoothie Antioxidant 8-Hour Eye Colour! (pff..mond vol)
Dit is een cremegel oogschaduw die 8 uur lang mooi blijft en boordevol
voedende ingrediënten is, in rimpelbestendige kleuren! De unieke
verkoelende applicator moet voor een zichtbare verjonging zorgen
van de tere huid rondom je ogen! De formule is fris en heeft een zachte,
poederachtige finish met een subtiele glinstering.  Je kunt de Lid
Smoothie prima combineren met een poederoogschaduw en daardoor
kun je veelzijdige looks maken.

Deze Lid Smoothies bevatten ingredienten die je huid voeden en een
verkoelend en verfrissend effect geven. De formule bevat onder andere:

  • Antioxidanten inclusief extracten van vitamine E, broccoli,
    wortel, bosbessen en spinazie (!)
  • Komkommer, aloë vera en cafeïne om vermoeide ogen
    onmiddellijk te revitaliseren en verfrissen
  • Collageen genererende peptides voor een gladde huid.
  • De Lid Smoothies zijn op allergien getest en 100% parfumvrij

De Lid Smoothies zijn verkrijgbaar in 6 kleuren: Bit O’Honey, Pinko Biloba,
Sassy Fras, Current Affair, Born Freesia & Cute Cumber.

 Verkrijgbaarheid
Je kunt deze Lid Smoothies kopen vanaf 15 september 2011 bij de parfumerieën
die de producten van Clinique in het assortiment hebben. De verkoopprijs is E 23,50.

Fanpage Clinique Nederland op Facebook
Sinds 6 september heeft Clinique Nederland een fanpage waar je exclusieve tips kunt
vinden, vragen kunt stellen en je mening kunt geven. De eerste 3 weken kun je naar
aanleiding van de lancering introkits winnen van het befaamde 3 Stappen Systeem in
een interactief spel.

Ik ben erg benieuwd naar deze Lid Smothies en ga binnenkort ook zeker even kijken,
het lijkt me erg verfrissend en ik vind het een pluspunt dat de Lid Smoothies ok nog
eens verzorgend zijn! Wat vind jij van de Lid Smoothies?

Wist je dat…
In 1968 werd Clinique gelanceerd door dermatologen als eerste merk dat producten
in het assortiment heeft dat door dermatologen is ontwikkeld. Clinique heeft nog steeds
dezelfde missie als toen” ‘Hoge kwaliteit en efficiënte producten aanbieden die
beantwoorden aan de individuele behoeften van elk huidtype en elke huidskleur.’
Clinique is een wereldleider geworden op het gebied van huidverzorging door de op maat
gemaakte aanpak en de kwalitatieve producten.  Alles huidverzorgingsproducten van
Clinique zijn 100% parfumvrij en op allergie getest. Clinique heeft voor mannen en
vrouwen en alle huidtypen passende producten. Clinique wordt verkocht in meer dan
135 landen en op meer dan 17.000 locaties wereldwijd!

Comments

  1. Ik heb er wat swatches van gezien en die zagen er super uit. Lijkt me ook wel iets voor als je haast hebt in de ochtend.

  2. Ik ben erg benieuwd naar deze! En ook nog met verkoelende applicator, erg fijn ’s ochtends om wakker te worden!

  3. Deze Lid Smoothies lijken me ook fijn, misschien binnenkort kopen om te testen, dan laat ik jullie mijn mening weten! Bedankt voor de reacties!

  4. Dit lijken me erg fijne producten!

  5. Ze lijken mij wel heel erg fijn.
    Liefs, xxx

  6. Ben benieuwd, het lijken me wel fijne producten.

  7. Klinkt erg fijn! Ben benieuwd hoor

Geef een reactie

