Dress Red Day – 21 september 2011

Jaarlijks organiseert De Nederlandse Hartstichting een jaarlijkse Dress Red Day!
De kleur rood is het internationale symbool van de strijd tegen hart- en vaatziekten
bij vrouwen en op woensdag 21 september roept de Hartstichting iedereen op om rood
te dragen. Door op deze dag een rode outfit en misschien lipstick & nagellak te dragen,
laat je zien dat dit onderwerp je raakt! Met pretty red shoes van Manfield, Dolcis, Invito
& Shick maak je je outfit compleet!

Ik vind het een goed initiatief en zal deze dag ook zeker rood dragen in mijn outfit,
waarschijnlijk wordt het een rood shirtje, met roodgelakte nagels & lipstick!
Draag jij iets roods deze dag?

Comments

  1. Oh, goed dat je het meld! Ik heb nog een speldje van de reddress day van vorig jaar! Ik zal ‘m dragen.

  2. Bedankt voor jullie reacties, laat weten wat jullie voor roods aantrekken, dat kan ook via Twitter!

  3. ook ik vindt het een goed initiatief,ik ga zeker iets dragen waar rood in zit zowie zo rood gelakte nagels

  4. Wij deden dit vorig jaar op kantoor ook…. Dit jaar doe ik het weer.

  5. Leontine - Marlevi says:

    Goed om hier bij stil te staan, goed initiatief.

  6. Oeh, wat een mooi schoenen.❤
    Liefs, xxx

Geef een reactie

