Manfield thinks Pink again!

 

 

Elk jaar staat de maand oktober in het teken van Pink Ribbon, in deze maand
vraagt Pink Ribbon aandacht voor borstkanker. Pink Ribbon heeft als doel het aantal
mensen dat borstkanker krijgt te verminderen, een vroege diagnose te bevorderen en
de zorg voor patienten en hun omegeving te bevorderen.  Voor het derde jaar heeft
Manfield een exclusief ontworpen pump voor Pink Ribbon. De verkoopprijs is E 99,99 en
E 25,00 gaat naar Stichting Pink Ribbon.

Dit jaar is de pump gemaakt van suede en zijn de lining en de insock van leer, de hoogte van
de hak is 9 cm en op de zool staat subtiel het logo van Pink Ribbon. De hak is versierd met
steentjes in roze en zilver en is daarom opvallend en glamourous!

Vanaf 1 oktober kun je de speciale Pink Ribbon pump kopen bij alle 69 filialen van Manfield,
de verkoopprijs is E 99,99 waar E 25,00 naar Stichting Pink Ribbon gaat. Je kunt de pumos
ook bestellen in de webshop van Manfield op http://www.manfield.nl .

Vorig jaar heb ik ook veel roze gedragen en veel roze nagellak opgedaan, ik heb ook de speciale
Pink Ribbon armband gekocht. Ik vind het goed dat er aandacht wordt besteed aan borstkanker
maar ik ben ook van mening dat er aandacht aan alle soorten kanker moet worden gegeven.
De ziekte is vreselijk en ik heb dit van heel dichtbij meegemaakt en al heel vaak, daarom vind ik
het belangrijk dat mensen bewust worden en dat er veel onderzoek gebeurt naar het voorkomen,
behandelen en genezen van kanker.

Draag jij in oktober ook roze? Laat het weten!
Ik vind deze pumps supermooi, glamourous en ladylike!

Think Pink!

 

 

 

Comments

  1. priscella says:

    Mooie pumps!!ja roze op mijn nagels heb verder geen roze kleding dus roze nageltjes

  2. Eigenlijk draag ik zelden roze, tenzij op mijn nagels. Maar ik heb wel een PR lintje!

  3. wat een mooie pump!
    ik vind het alleen jammer dat het een peepto is want die draag ik eigenlijk niet..

  4. Wat een leuke schoenen. Ik vind het een goed iniatief.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

