Pink, Pink, Pink & Pink!

Morgen is het 1 oktober en de maand oktober staat in het teken van Pink Ribbon.
Pink Ribbon vraagt de aandacht voor borstkanker met als doel
het aantal mensen die deze nare ziekte krijgen te verminderen, een vroege
diagnose te bevorderen en de zorg voor patienten maar ook hun omgeving te
verbeteren. Je kunt Pink Ribbon te steunen door de speciale armband of agenda
aan te schaffen, zo koop je niet alleen iets leuks voor jezelf maar steun je ook nog
eens Pink Ribbon. Daarnaast kun je natuurlijk laten zien dat je Pink Ribbon steunt
door roze toe te voegen in je outfit! In dit artikel een paar leuke items die natuurlijk
pink zijn!

De speciale armband van Pink Ribbon kun je in veel winkels kopen maar
ook in de webshop van Pink Ribbon, daar kun je ook de sjaal en andere
producten kopen. In samenwerking met Manfield zijn de speciale Pink
Ribbon pums te kopen, glamourous, black met een vleugje pink!

Ik heb niet veel roze items in mijn kledingkast maar ik ga wel roze nagellak
opdoen en soms een roze kledingstuk of accessoire, think pink!
Ga jij voor roze deze maand? Of doe jij iets speciaals deze maand?

Comments

  1. Dankjewel dat je met jouw blog aandacht besteed aan stichting Pink Ribbon! Groetjes Pink Ribbon

  2. Die schoenen zijn zo leuk! Ik vind het een leuk iniatief.
    Liefs, xxx

  3. Ik moet morgen werken, en dat moet in het zwart, maar ik ga roze lipstick en nagellak dragen!

  4. Goed dat je hier aandacht aan besteed! Ik sta deze maand (21-23 okt) met RS Natural Cosmetics op de Pink Beauty & Wellness beurs in Rijswijk, ook een prachtig initiatief in het kader van de borstkankermaand. En daar ga ik zelf ook een leuke roze actie aan verbinden. Dus wie er zin heeft om te komen: je bent van harte welkom bij de stand! http://www.pinkbeauty-wellness.nl

Geef een reactie

