Primark naar Zaandam

Zoals je natuurlijk al wel weet, wordt er in Zaandam een vestiging van
de Ierse winkelketen Primark geopend. Het fashionable gerucht gaat dat
deze vestiging al dit jaar word geopend, dat betekent dat je nog net voor
de feestdagen je feestoutfit kunt scoren. De winkel heeft een oppervlakte
van 6000 m2! Dat is heerlijk groot, maar niet de gehele oppervlakte zal
gebruikt worden voor de winkel! (?) Wat dat inhoudt, blijft natuurlijk nog
even spannend!

Na een vestiging in Zaandam komt ook een vestiging in Nijmegen en Almere,
maar de verwachting is dat deze pas midden 2012 worden geopend.

Ik ben erg benieuwd, ik ben nog (steeds) niet naar de vestiging in Hoofddorp
geweest en daardoor een echte Primark leek! Maar ik heb er al veel over gehoord,
en ben eigenlijk heel erg benieuwd! Zaandam is voor mij erg dichtbij, dus dat komt
goed uit!

Ben jij weleens naar de Primark geweest en wat vind je ervan?

20111005-222409.jpg

20111005-222501.jpg

Comments

  1. Ik ben er nog nooit geweest, ligt wat afgelegen hier en ik weet ook niet of er wel iets voor mij te halen valt eigenlijk.

  2. zoMerel says:

    Ik kan niet wachten tot er een in Nijmegen komt!😀

  3. ik ben twee keer naar hoofddorp geweest
    en ga deze weekeind eindelijk weer kan niet wachten

  4. In belgië is de enigste primark 1 uur rijden… Geen zin in !

  5. Ik ben alleen bij die in rotterdam geweest.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

