De ideale oplossing: PurseN!

De ideale oplossing: PurseN!

Je kent het wel: de taxi staat klaar, je hebt je jurk half aan,
je rechterpump nog niet gevonden, probeert ondertussen je
mascara op te smeren en net als je klaar bent, bedenk je dat
de handtas die je gister hebt gebruikt niet matcht met je outfit.
Gevolg: je bent 5 minuten bezig met het overhevelen en uitzoeken
van je pasjes, lipgloss, handcrème, sleutels, organiser, mobiel…..

Komt dit je bekend voor? Mij wel, ik gooi eigenlijk alles los in mijn tas en heb dan vaak geen
tijd om van tas te wisselen! Nu ontdekte ik vanmorgen dat er in mijn tas een gat
zit in de voering waardoor ik naar alles moet gaan zoeken in de voering! Niet heel handig.
Deze PurseN lijkt me ideaal! Regelmatig moet ik mijn tas omkiepen om mijn sleutels,
lipgloss of iets dergelijks te vinden, daarom ben ik al een tijdje op zoek naar zoiets
dergelijks maar naast dat het functioneel moet zijn, moet het er natuurlijk ook leuk
uitzien! Lees verder voor meer informatie over de PurseN!

PurseN
Hardeep Melamed, zakenvrouw, moeder van twee kinderen en bovenal
tas-polygamist, had genoeg van het overhevelen en graaien naar spullen in
haar oversized handbag. De oplossing: ze besloot een handige purse in purse
te ontwikkelen die je snel en gemakkelijk overhevelt van de ene naar de andere tas.
Hardeep: “Het concept is uniek dankzij de extra handige vakjes, de ritsen waarmee
je de organizer groter maakt en de fashionable look. Function meets fashion!”
Bovendien bevat PurseN naast de organizer voor de handtas ook andere handige
items die het leven van de vrouw een stuk aangenamer maken.


Assortiment
De collectie van PurseN bestaat uit de Organizer Insert, een Make-up case, een
Sunglass case, een Jewelry case voor de mooiste juwelen en een speciale
Luxury Travel Tote. De Organizer Insert is verkrijgbaar in twee maten en bevat
9 vakjes, waarvan een groot afsluitbaar vak. De insert is zelfs te vergroten door de
zijkant en bodem open te ritsen. De Jewelry Cases zijn ideaal voor op reis en komen
ook in twee maten: de Weekender en de Vacationer. De doorzichtige vakken voor
oorbellen, kettingen en armbanden zijn afzonderlijk afritsbaar.
De Sunglass case is ideaal voor je zonnebril. Het hoesje is gemaakt van superzacht zijde,
waarmee krassen op brillenglazen worden voorkomen. De Make-up bag is precies groot
genoeg voor je dagelijkse touch-up products. Tot slot is de Travel Tote met zeven handige
vakken, een ritsvak, twee insteekvakken aan de buitenkant  en extra lange hengsels voor
draagcomfort, de ideale reispartner of luiertas.

Look
Tassenmanagement is natuurlijk vooral functioneel, maar door de looks van PurseN ben je
ook nog eens fashionable! Kies uit luipaardprint, zwart met luipaardvoering of een
kleurrijk motief. Zo is je tas van binnen net zo mooi als van buiten!

Voor meer informatie over PurseN: www.pursen.net

Hoe organiseer jij de inhoud van je tas? Heb jij ook een soortgelijk oplossing of is jouw tas
inhoud ook een chaos?

Comments

  1. Nu verkrijgbaar bij Original Brands!

    Groet, Fred

  2. Ziet er mij wel een handig systeem uit !

  3. salwavandergaag says:

    Wat een leuk en goed idee zeg!

  4. Eerst dacht ik ‘hey dat is handig’ maar als ik er dan over nadacht…je kan daar niet zomaar alles insmijten toch? Dan moet je een beetje gaan sorteren. En dan ligt uiteindelijk toch weer alles door elkaar denk ik…

  5. Wat handig!
    Liefs, xx

Geef een reactie

