Pupa Nailart Kits

PUPA NAILART KITS

Voor de derde keer brengt PUPA Milano mooie en leuke nailart kits uit.
de kleuren zijn mooi en warm, perfect voor de herfst. Deze mooie nailart kits
zijn vanaf eind oktober 2011 verkrijgbaar in de winkels.

De nailart kits bevatten een basis lak met een mooie bijpassende crackle top lak.
De kits bevatten mooie op elkaar afgestemde kleuren die perfect passen in de herfst
en winter. Deze kits zijn een limited edition en dus verkrijgbaar in beperkte oplage.

Ik vind de kleuren erg mooi! Warm en de kleuren passen erg mooi bij elkaar, ik ga
zeker eind oktober een setje aanschaffen!

Wat vinden jij van deze setjes en draag je weleens vaker crackle nagellak?

Comments

  1. Die links onder heb ik, super fijn en vooral die zilveren kleur is mooi!

  2. Hele mooie kits!
    Pretty colors!😀

  3. Leuk ! Ik heb maar in crackle nagellak en dat is een zwarte van OPI. ben er heel tevreden over🙂

  4. salwavandergaag says:

    Erg leuk!

  5. hele mooie kleuren, ik ga ook zeker 1 aanschaffen!!

  6. Ik vind het wel leuke kits, ze hebben allemaal verschillende kleuren.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

