Six ways to look fabulous met mama magazine!

Six ways to look fabulous met mama magazine
Het Magazine mama is een leuk en informatief magazine voor mama’s en
mama’s to be. Je vind hier artikelen over van alles wat te maken heeft voor
gezin. Deze maand is het magazine nog leuker omdat je er een leuk jurkje
bijkrijgt van Supertrash! Hoe cool is dat! Lees verder voor meer informatie!

mama pakt voor de decemberdagen extra feestelijk uit met een super fashionable party dress:
de nieuwste editie van mama + Little Black Dress by SuperTrash ligt nu in de winkel.
Het jurkje is op zes manieren te dragen, waardoor je bij elke gelegenheid een smashing indruk
maakt.
En het past altijd, want one size fits all moms. Geweldig om cadeau te geven met de feestdagen.
Of om gewoon lekker zelf te houden, natuurlijk!

Verder in dit nummer:

• Dé sensatie van The Voice of Holland Charly Luske, vader van twee zonen, vertelt over zijn jeugd:
“Ik ben geslagen vroeger en had een erg autoritaire vader. Negen van de tien mensen voeden kinderen op zoals hun
ouders dat deden, ook als ze dat niet willen. Gelukkig heb ik Tanja. Tegen haar zei ik: dit zijn mijn zwaktes,
fluit me terug als ik mezelf niet in de hand heb.”

• Covermama Renate Verbaan vertelt openhartig over Winston: “Wij zijn niet twee dezelfde mensen.
Wat ik heel sexy aan hem vind, is zijn ambitie. Hij is een harde werker, heel gedreven en gelooft echt in zijn passies.
We hebben elkaar nooit langer dan 24 uur niet gesproken.” Over zichzelf: ”Ik kan jaloers zijn. Ik zou het niet leuk
vinden als Winston de hele avond met een vrouw zou praten; haar het gevoel zou geven dat er meer in zit. Hij is mijn vent.”

• Feest, feest, feest! mama’s Feest Issue staat bomvol fabulous feestoutfits voor jou en je kind, supercadeaus voor het hele gezin,
partylooks van BN’ers als Quinty Trustfull, Anouk Smulders en Pauline Huizinga, en een exclusief verslag van de feestelijke
lunch met BN’er mama’s om de lancering van de eerste SuperTrash girls collectie te vieren.

• Feestdagenonderzoek Verder vulden vierhonderd mama’s het grote feestdagenonderzoek in.
Hoofdredacteur Phaedra Werkhoven: “Wat ik grappig vind, is dat uit het onderzoek komt dat veel mama’s het liefste willen
dat het maar weer januari is. Dat snap ik wel. De feestdagen zijn fijn, maar geven ook veel gedoe. En dat is in het leven van
drukke mama’s vaak iets wat ze er liever niet ook nog bijhebben.”

mama’s Feest Issue ligt vanaf donderdag 10 november in de winkel. Ga voor meer informatie naar www.mama-magazine.nl

Het limited edition pakket: mama’s Feest Issue + Little Black Dress by SuperTrash t.w.v. € 69, is vanaf 10 november te koop
bij Bruna, of te bestellen via http://www.bruna.nl of http://www.mama-magazine.nl, samen voor maar € 17,95!

Geef een reactie

