MAC Cosmetics online verkrijgbaar!

Hebben jullie fijne en gezellige kerstdagen gehad, samen met familie
en/of vrienden genoten van heerlijke kerstdiners of gourmetten?
Ik heb op kerstavond samen met mijn dochter een kerstdiner gemaakt
en 1e kerstdag gezellig gegourmet met familie. Ik vind de kerstdagen
een van de leukste periode van het jaar, maar altijd wel erg druk! Ik moet
nog 1 weekje werken en dan heb ik ook lekker een week vrij, die week gaan
we alleen maar lekker bijkomen en leuke dingen doen! Hebben jullie ook
vakantie of zijn jullie gewoon aan het werk?

MAC Cosmetics online verkrijgbaar!

Vanaf nu kun je je favorieten van MAC Cosmetics gewoon online kopen,
via de webshop van de Bijenkorf! Erg handig!

Het blijf natuurlijk erg leuk om te snuffelen en uit te proberen bij een MAC
Store of counter maar ben je niet in de gelegenheid om naar de stad te gaan
kun je nu gewoon online bestellen, veilig & makkelijk!

Naast producten van MAC kun je in de webshop van de Bijenkorf terecht
voor tal van andere producten en merken. Ik vind dit ideaal, alleen mijn
portemonnee vind het iets minder!

Bestellen jullie vaak cosmetica of andere producten online of ga je liever
naar de winkel?

Comments

  1. Hihi, ik heb er vandaag ook een artikel over geschreven. Echt goed nieuws.
    Liefs, xxx

  2. Spijtig dat dit in België niet zo is …

Geef een reactie

