Noë pumps!

Maak je partyoutfit compleet met Noë pumps!

De kerstdagen zijn achter de rug maar oud & nieuw komt al in zicht!
Misschien heb je met oud & nieuw een spetterend en knallend feest in
het vooruitzicht en op zoek naar een goede partylook. Ik draag graag
pumps maar moet zeggen dat schoenen of pumps met een lagere hak
toch fijner zitten. De stiletto’s blijven ondanks dat ze er prachtg uitzien
toch vaak in mijn kast staan. Maar ik vind deze pumps van Noë er erg leuk
uitzien, mooie kleuren in diep paars, zacht roze of een van de 18 andere kleuren.
Met deze pumps kun je zeker een dag of nacht lopen of dansen en je partylook
compleet maken!

Wat vind jij van deze pumps? Of ga je liever voor hogere hakken?
Ik vind deze kleuren erg leuk en goed te combineren met accessoires en gelijke
kleuren!

Comments

  1. Hoge hakken zijn natuurlijk altijd leuk, maar deze zijn natuurlijk veel comfortabeler… Zelf vind ik de paarse wel leuk🙂

  2. Wat een leuke kleuren!
    Liefs, xxx

  3. Oh, ik vind de roze supermooi!

Geef een reactie

