Happy New Year!

Goedemorgen of goedemiddag, vandaag is het 1 januari 2012!

20111231-212527.jpg


Ik wens iedereen een geweldig 2012, met veel liefde, gezondheid, geluk, plezier, dat al je wensen mogen uitkomen en dat 2012 een nog beter jaar mag worden als 2011!

Ik wil jullie ook bedanken voor het lezen van mijn blog, in een opwelling maar met groot enthousiasme ben ik deze blog begonnen. Ik vind het superleuk om te schrijven over beauty, fashion, lifestyle en nog veel meer. Voor 2012 heb ik weer een hoop ideeën voor artikels en winacties, en ik hoop dat beautyandso nog veel meer gaat groeien! De komende weken staan er 2 leuke winacties in de planning! Om beautyandso nog leuker te maken hoor ik graag jullie feedback, mis je een onderwerp op beautyandso of heb je leuke ideeën, laat dit dan weten.
Dat 2012 maar een super jaar mag worden!

Liefs,
Patricia

20111231-212603.jpg

Comments

  1. Heel veel geluk voor 2012!

  2. Gelukkig Nieuwjaar!!!

  3. Gelukkig nieuwjaar!
    Liefs, xxx

Geef een reactie

