Essence my skin cooling eye roll on

essence my skin

Vanaf eind januari 2012 komt essence my skin met een nieuw product, dit is een product die met name bedoeld is voor de jonge huid. De my skin cooling eye roll-on, deze eye roll on geeft je een huid een boost van frisheid voor je ogen en koelt en hydrateert. Een van de ingrediënten van de hydrogel is komkommerextracten, dat zwellingen en tekenen van vermoeidheid tegen gaat. Met dagen zoals oudejaarsavond, laat slapen kan ik wel wat boost gebruiken, ik krijg altijd behoorlijke blauwe kringen onder mijn ogen!

Hoe gebruik je de hydrogel?
Met licht cirkelvormige bewegingen masseer je de hydrogel rond de huid van je ogen, het kan eventueel ook over je make up worden aangebracht. De hydrogel is dermatologisch getest, vrij van olie en beschikt over UVA/ UVB filters.

Je kunt de my skin Cooling eye roll on verkrijgen vanaf eind januari bij de Kruidvat, de verkoopadviesprijs is €2,49.

Ik ben hier best benieuwd naar, de huid rondom mijn ogen kan zeker ’s ochtends een oppepper gebruiken…hmm..eigenlijk niet alleen mijn huid kan een oppepper gebruiken! Maar met mijn 28 lentes jong ben ik alleen bang dat ik net niet meer onder de jonge huidjes val. Gebruiken jullie een speciaal product dat je huid een boost geeft in de ochtend? Heb jij weleens een huidverzorgingsproduct van essence gebruikt, zo ja, wat zijn je ervaringen ermee?

20111231-204626.jpg

Comments

  1. ga ik proberen!

  2. Ik heb een soortgelijk iets van Clinique, is ‘ s ochtends wel erg fijn!

Geef een reactie

