Review: TEEZ Cosmetics Boudoir Secrets + Winactie!

TEEEZ trendy cosmetics lanceert de nieuwe collectie: Boudoir Secrets.
“Ontdek de geheime beauty rituelen die in dit Franse elegante vertrek plaatsvonden,
rituelen die jou tot een hedendaagse diva vol met glamour maken.”

Ken je TEEZ Cosmetics? TEEZ Cosmetics is een budget make up merk met een groot
assortiment in ontzettend leuke verpakkingen! Ik heb een aantal producten uit de
nieuwe Boudoir Secrets lijn getest, benieuwd? Lees dan verder en ook voor de leuke
winactie!!!

Boudoir Secrets
“Laat je verleiden door de schoonheid van een vrouwelijk en glamorous
fenomeen, gedreven door het verlangen je nog mooier te maken. De elegante make-up
collectie Boudoir Secrets is versierd met unieke vintage sieraden die elk product
tot een echte schat maken, de geheimen van de verleidelijke inhoud verbergend.
Omdat onder alle weldaad een rebelse diva schuilhoudt, zoals Marie Antoinette,
de Koningin van Frankrijk uit de 18e eeuw, vol met passie voor de goede dingen
in het leven.”

De Boudoir Secrets collectie bestaat uit 4 soorten producten; Bold Eyeliner Pencil,
French Kiss Lip Gelée, Couture Nail Lacquer en Boudoir Mascara.

Bold Eyeliner Pencil
Creëer een verleidelijke blik met de 12 rijke kleuren van de Bold Eyeliner Pencil.
De waterproof formule zorgt ervoor dat de kleur de hele dag blijft zitten, zonder
uitlopen of strepen. Gemakkelijk aan te brengen en comfortabel te dragen door
de creamy textuur. Draag 1 kleur, of combineer verschillende kleuren voor de
ultieme, long lasting catwalk look. verkoopprijs: €4,79.

French Kiss Lip Gelée
Geef je lippen een sensuele glans met de French Kiss Lip Gelée. De 10
verleidelijke kleuren, met of zonder parel pigmenten, geven je lippen direct een
sexy uitstraling. De jelly textuur creëert een verleidelijk wet look effect. De
French Kiss Lip Gelée bevat zorgvuldig geselecteerde ingrediënten die je lippen
verzorgen en onweerstaanbaar zacht maken. Verkoopprijs: €5,99.

Couture Nail Lacquer
De Couture Nail Lacquers bestaan uit 8 krachtige pasteltinten, van een verzorgde
naturel tint tot een uitdagende catwalk look. Met de vernieuwende formule creëer je
een gel nagel effect door een dikke, maar gladde laag die op de nagels achterblijft.
Uniek is de Icy 02; een semi transparante lacquer met ultra fijne parel deeltjes die
het nageloppervlak glad maken. De Couture Nail Lacquers zijn snel drogend en
blijven tot 5 dagen perfect zitten. Alle Couture Nail Lacquers zijn Big 3 Free.
Verkoopprijs: €4,90.

Boudoir Mascara
Verleiden doe je met je ogen! De Boudoir Mascara’s van TEEEZ Trendy Cosmetics
geven de ultieme verleidelijke blik. Met Full & Flirty, Ssshocking Length en Never
Ending…Waterproof creëer je vrouwelijke wimpers met volume, lengte of een long
lasting waterproof effect. De nieuwe fiber borstel van de Full & Flirty Mascara
versterkt de originele formule voor een extreem volume effect. Verkoopprijs: €6,79.
Review en winactie!
Uit de Boudoir Secrets serie heb ik van alle producten enkele kleuren ontvangen en
getest, hieronder kun je vinden wat ik van deze producten vind.

Boudoir Mascara
De Shocking Lenth & Full & Flirty mascara’s heb ik getest, deze mascara’s hebben een
fijn kunstof borsteltje die prettig opbrengt. Je hebt wel wat laagjes nodig als je
volle wimpers wilt, maar de mascara brengt fijn aan en laat je wimpers niet aan
elkaar plakken.

Couture Nail Lacquer
De nagellakkleuren die ik heb getest zijn Outta Control 07, een mooie paarse kleur,
smooth 08, een mooie roze kleur met een lichte shimmer en Icy 02, een wit- transparante
kleur met een subtiele glitter die je ook over een andere kleur kunt doen.
De nagellak brengt makkelijk aan door het brede kwastje
en dekt volledig in twee laagjes. Omdat mijn nagels erg kort zijn heb ik maar 3 nagels
gelakt, een uitgebreide nagellak review houden jullie tegoed!

French kiss Lip Gelee
De lipglosses zijn erg prettig, mooie kleuren wel vrij transparant. De kleuren zijn op
je lippen een stuk minder fel dan in de verpakking maar geven wel een mooi resultaat.
De lipgloss plakt niet heel erg, wat ik persoonlijk wel prettig vind. Je kunt deze lipgloss
ook prima over een lipstick voor een extra glans. De kleuren die ik heb getest zijn:
Tres Pink 05, een mooie fellere roze kleur, Coral Shine 04,een wat licht koraalkleurige
kleur, erg mooi op je lippen! Lovely Rouge 10 een meer rode kleur, die je lippen iets roder
maken. De lipglosses zijn transparant maar geven je lippen een subtiele kleur maar
geven wel een mooie glans.

Bold Eyeliner Pencil
Deze oogpotloden zijn absoluut een aanrader! De oogpotloden zijn goed gepigmenteerd,
creamy en brengen heel fijn aan! De kleur blijft ook best lang zitten, de kleuren die ik heb
getest zijn Glam 03, een mooie metallic zilver, heel feestelijk! Free 07, een mooie groene
kleur, Smooth 04, een zachtroze kleur.

Winactie!!!
Van Teez Cosmetics mag ik een setje met producten uit de Boudoir Secrets collectie weggeven! Dit setje bestaat uit 2 nagellakjes, 2 lipglossjes, 2 eyepencils en een mascara!
Wat moet je doen om kans te maken op deze prijs?

– “like” TEEZ Trendy Cosmetics op Facebook, klik hier om naar de Facebook pagina te gaan.
– ‘Like” Beautyandso.com op Facebook, klik hier om naar de Facebook pagina te gaan.
– Laat in een reactie weten dat je meedoet en waarom jij moet winnen!

En om extra kans te maken laat je op Twitter weten dat jij meedoet aan deze winactie!🙂

Succes!!!

Comments

  1. Nathalie Bosman says:

    Wat een mooie actie! zelden zulke mooie make up gezien ( de verpakking) Zucht.
    Teeez volg ik al een tijdje en vanaf nu ook Beautyandso . Leuk hoor!
    Nathalie.

  2. Superleuke winactie !
    Ik heb beide pagina’s geliked en ik doe vooral graag mee omdat ik eigenlijk nog helemaal niets van dit product heb, shame… want ze zien er echt super uit !

    xxx

  3. Super leuke actie, ik maak graag kans op dit pakketje.
    Ik heb beide facebook pagina’s geliked en dit is mijn tweet: https://twitter.com/#!/xPaula95/status/158899711393284096

    Teez heeft altijd erg mooie spullen, vooral de nagellak is erg leuk.. Ook lees ik altijd erg goede reviews over het merk Teez, daarom lijkt mij dit zeker een aanrader.

  4. Geen naar jaar gehad het jaar is net begonnen😉 en over vorig jaar hebben we het niet dus positief over 2012 begint misschien wel met een mooi make up setje

  5. gave winactie, ik doe mee! Ik heb beide FB pagina’s geliked en de reden dat ik mee doe is omdat ik het een super mooi merk vind. Het is een geweldige kwaliteit en de verpakking alleen al is om op te eten.

  6. Nathalie Bosman says:

    Zelden zo’n mooie make up line gezien ♥♥♥

  7. Super mooie spulletjes,
    helaas zijn er bij mij in de buurt geen producten van Teez te koop.
    zou ze daarom graag is willen uitproberen
    xxx

  8. regina karst says:

    Ik heb beide geliked op facebook en getweet (regcocco)
    Ik zou het leuk vinden om dit te winnen omdat ik de verpakkingen er allerschattigst uit vind zien en het hele mooie kleurtjes vind.
    Groetjessssssssssss

  9. ik heb alle bij de link aangeklikt.
    wil heel graag mee doen.
    ik heb een zwaar jaar achter de rug .een zwaar burn out gehad.
    en daar door me ook niet naar mij make up omgekeken heb.
    en alles is uit gedroogt.
    en helemaal opnieuw moet beginnen.
    is het misschien alvast een begin.

  10. Ik heb beide facebooks geliked.

    Ik doe graag mee en ik moet winnen omdat ik wat leuks nodig heb in de nare periode die ik momenteel doormaak.

  11. heel leuk pakketje!! ik doe mee (:
    ik volg jullie op facebook!!
    ik zou willen winnen omdat ik nog niet bekend ben met dit merk en het graag eens wil uitproberen.
    ik heb ook getweet: https://twitter.com/#!/2Elien/status/156466375429332994
    liefs,

  12. Ik doe mee ! =)
    heb beide facebook’s ‘geliked’ ;3
    Ik zou graag willen winnen omdat deze producten me ZO erg aanspreken !
    xo’

  13. Wauw geweldige winactie!
    Ik doe graag mee.
    Ik heb allebei de facebook pagina’s geliked, volg jou op twitter en heb een berichtje getweet:

    hopelijk maak ik kans
    xxx

  14. wauw dat ziet er prachtig uit! ik heb natuurlijk alles gedaan voor de winactie (ook de tweet @myownlookbook)

    ik zou echt supergraag winnen omdat ik heel erg benieuwd ben naar teex, maar er nergens in de buurt een verkoop punt is! Dit ziet er allemaal ook nog eens prachtig uit!

    xoxox

  15. Wat een geweldige winactie!! ik doe heel graag mee, omdat ik het product jammer genoeg niet ergens in de buurt kan kopen, hoop ik dat ik win!!

    ik heb alle twee vind ik leuk op facebook gedaan en dit is mijn tweet!:https://twitter.com/#!/janinadesiree/status/156406155839680512

  16. Wat een geweildige winactie!! ik doe heel graag mee, omdat ik het product jammer genoeg niet ergens in de buurt kan kopen, hoop ik dat ik win!!

    ik heb alle twee vind ik leuk op facebook gedaan en dit is mijn tweet!:https://twitter.com/#!/janinadesiree/status/156406155839680512

  17. Ik doe mee! Super leuke winactie! Allebei ge-liked!
    Waarom ik vind dat ik moet winnen?

    Voor mijn werk moet ik er altijd tip/top uitzien en daarvoor heb ik natuurlijk wel de leukste make-upjes nodig.. Deze set zou ik altijd kunnen meenemen als ik op reis ben.. (ben stewardess) Super handig!😀 Hoop dat ik win!

  18. merel visser says:

    ik doe mee! echt super leuk!

    xxx merel

  19. Ik zit in de WAO gezondheid gaat hard achteruit sinds een half jaar blogs ontdekt doe graag liggend op de bank of op bed tutorials na (nails & makeup) . Alleen heb ik niet zoveel makeup. En aangezien ik geen kerstpaket meer krijg vind ik dat ik dit kleine pakketje verdien

  20. Woooow ik doe mee, behalve dat ik de review super vind, ken ik het product nog niet en vind ik alleen de verpakking al prachtig🙂

    Veel succes allemaal!

  21. ik doe graag mee!
    heb je geliked op facebook
    ik vindt die merk heel erg fijn en leuke spullen en mooie spullen!
    ik hoop dat ik win!
    xx

  22. patricia says:

    ik doe heel graag mee heb nog geen producten van teez maar veel over gehoord dus zou graag winnen iedereen veel geluk iedereen

  23. Ik doe mee! Ik móet dit gewoon winnen omdat ik zoveel lees over deze vrolijke producten, maar ze nog nooit zelf geprobeerd heb. De reviews zijn altijd positief, dus dat kan alleen maar goed zijn! Heb aan alle voorwaarden voldaan! FB = Chantal Rila En hier is mijn tweet: https://twitter.com/#!/SilverRetriever/status/156313213359767552

  24. Marlous says:

    De Teeez Cosmetics Boudoir Secrets collectie vind ik helemaal top,
    door al die mooie swatches zit ik te wijlen achter mijn laptop!
    De verpakkingen zijn hip, origineel en bijzonder,
    iets waar ik graag nog eens naar kijk en waar ik me over verwonder.
    Ik heb lang gezocht, maar zie de producten in de buurt nergens te koop,
    maar deze winactie geeft me toch nog een sprankje hoop!
    Misschien kan ik toch nog iets bemachtigen van deze mooie spullen,
    daarmee zou Beautyandso een van mijn wensen vervullen🙂

    Ik volg Beautyandso en Teeez op facebook.

  25. Wat een mooie collectie! Nog nooit van gehoord dus doe ik graag mee aan de wedstrijd. Ik ga snel hun website eens verkennen!

  26. Linda Hagebeek says:

    Die kleurtjes zijn echt helemaal H.O.T.!!

Geef een reactie

