Dior Garden Party…So pretty

Dior Garden Party

Met de feestdagen komen de diverse merken met mooie collecties uit maar ook in het voorjaar worden nieuwe (limited) collecties uitgebracht. Over een paar weken komt de Dior Garden Party uit, ik vind deze collectie zo mooi dat ik het het met jullie wilde delen! Dior Garden Party is geinspireerd op de tuin van Christian Dior. Wat een prachtige collectie! De collectie bestaat uit prachtige oogschaduw palettes in pastelkleuren waarvan de grootste eyecatcher in de vorm van een clutch is. Daarnaast zijn en lipglosses, blush en nagellak die naar rozen ruikt als het is opgedroogd! (hoe zou dat zijn?)

Deze collectie vind ik echt heel mooi, helaas ook een beetje duur. De collectie komt 23 januari uit 2012 uit, gelukkig ben ik 4 februari jarig, ik weet al wat ik voor mijn verjaardag vraag!🙂 kijk mee voor mooie foto’s (de foto’s komen van Beautyscene.nl).

Wat vind jij van de Dior Garden Party?

Twee 5 Couleurs Palettes, Garden Pastels & Garden Roses €56,50 (Limited Edition)

Diorskin Rosy Glow in petale, €44

Rouge Dior in Rose Corolle (limited edition) & Rose Tulipe € 33
Rouge Serum in Rosee Serum & Petale Serum. € 36,50 (limited edition)
Addict Ultra Gloss in Rose Mondain, Lilas Party en Rose Pretty. € 28 (Limited Edition)

De pronkstuk van de collecties! Milly Garden & Granville Garden. €75,50 (Limited Edition).

Nagellakjes Le Venis en Forget-met-Not, beiden ruiken naar rozen als ze zijn opgedroogd € 24,50 (Limited Edition)

Skinflash in Eclat rose, Eclat ivoire, Eclat abricot & Lumiere universelle, €36,50 (Limited Edition)

Comments

  1. is mooi he? ik wil de clutch heel graag!

    xoxo

  2. Prachtige collectie vind ik dit. Ik ga denk ik zowieso een oogpalette kopen🙂

  3. Ja, het ziet er echt prachtig uit, maar door de prijs kunnen maar een aantal mensen het veroorloven denk ik…jammer!

Geef een reactie

