Truly Yours …

Truly Yours
Elke maand beauty samples op je deurmat!

Als paddestoelen schieten ze uit de grond, de beautyboxen!
Op 4 januari is de Truly Yours beautybox gelanceerd, indien je je
abonneert op deze beautybox ontvang je elke maand een aantal samples
van verschillende merken, lees verder om meer te weten te komen over Truly Yours.

  • truly yours is een maandelijkse box vol beautyproducten en een online
    platform voor de ‘sophisticated beauty junkie’.
  • Wie een abonnement neemt op de truly yours box ontvangt elke maand
    een mooie box met vijf luxe samples van de beste, nieuwste of coolste
    producten van high-­‐end beautybrands. De inhoud van de truly yours
    box wordt pas onthuld op het moment dat de abonnees de box ontvangen
    hebben, zodat het openen van de box telkens weer een verrassing is.
    • Met luxe samples worden miniaturen bedoeld, maar het kunnen ook travel
      sizes of zelfs full size versies van de producten zijn. Elke maand bevat de truly
      yours box een mix van producten op het gebied van huid-­‐, haar-­‐ en
      lichaamsverzorging, make-­‐up en parfums.
    • Er is een keuze uit drie verschillende abonnementen:
      maandelijks voor € 12,95 per maand, jaarlijks voor € 129,95 per jaar, of drie
      maanden cadeau voor € 34,95 (allemaal incl. verzendkosten).
    • Abonnees kunnen de full size versies van hun favoriete luxe samples in de truly
      yours shop kopen. (De webshop is live vanaf half januari, nadat de eerste box
      verstuurd is.)
    • Klanten ontvangen truly yours punten voor het nemen van een abonnement,
      voor het geven van reviews en voor elke aankoop in de webshop. Met de punten
      kunnen ze sparen voor korting en cadeaus.
    • Op trulyyours.nl is meer informatie over de producten en de merken te vinden
      (vanaf half januari, nadat de eerste box verstuurd is) en ook het truly yours blog
      met nieuws, tips, tricks & tutorials van de experts.

      Dat klinkt toch goed, een groot voordeel vind ik dat je ook een abonnement kunt nemen voor 3 maanden, zodat je het een paar maanden kunt proberen zonder dat je er voor langere tijd aan vast zit. Het is ook leuk dat Truly Yours een online platform wil creëren met een blog en een webshop waar je producten kunt bestellen die je in je box hebt ontvanger.

      En..wie wil er nou niet een elke maand een aantal beauty samples op de mat!
      Zodra ik volgende week de box heb ontvangen dan zal ik natuurlijk in artikel schrijven wat er in deze box zit!

Comments

  1. Ik ben benieuwd wat er zoal inzit en kijk dan ook al uit naar jouw mening erover!

  2. Ik ben echt benieuwd wat er in zal zitten. Ik heb de Glossybox al en ik wilde eigenlijk een 2e box, maar omdat er nu zoveel zijn wacht ik het eerst maar even af.

  3. ik ga eerst eens kijken naar de inhoud van de eerste box, want ik ben erg tevreden over de glossybox!

    xoxo

  4. Ik sla alle boxen over, vind het te onzeker wat ik zal krijgen. Maar vind het idee wel erg leuk!

Geef een reactie

