Zalando Winactie!

Deze week heeft Beautyandso.com alweer een leuke winactie!
Deze keer in samenwerking met Zalando!

Op het World Wide Web zijn een heleboel leuke fashion & beauty webwinkels te vinden,
Zalando is daar een van! Zalando heeft een groot aanbod in kleding, schoenen en
accessoires, merken van Adidas tot Zign. Bij je bestelling zijn de verzend- en retourkosten
gratis! Wist je trouwens dat je bij Zalando ook gratis kunt bellen naar de hotline,
ervaren dames en heren adviseren je bij al je vragen met betrekking tot fashion en shoes.

Winactie
In samenwerking met Zalando mag ik 2 kortingscodes t.w.v. 30 euro
weggeven!!! Hiermee kan je een leuke bestelling doen bij Zalando en ook
nog eens met korting! Als dit niet leuk shoppen is….

Nog even en dan nadert het voorjaar, mocht je op zoek zijn naar zonnebrillen of
ben je op zoek naar een leuke jeans, altijd goed natuurlijk! Ga dan naar de webshop
van Zalando en neem een kijkje bij leuke merken zoals Dept.
Kortom er is genoeg keus!

Wat moet je doen om deze prijs te winnen!?
Maar je moet natuurlijk wel iets doen om een kortingscode te bemachtigen,
lees verder om te hoe jij kans kunt maken op deze prijs!

  • Volg Beautyandso op Twitter!
  • Retweet het volgende bericht: Ik wil kans maken op de kortingscode
    van E 30 van Zalando bij @Beautyandso, Follow&RT!
  • Volg Beautyandso op Bloglovin en ‘like’ dit artikel.
  • Laat in een reactie weten wat jij zou kopen met deze winactie & waarom!
    Vermeld hierin ook je Twitternaam!
    Deze superleuke winactie loopt t/m vrijdag 20 januari 2012! Veel succes!!!

Comments

  1. Ik doe mee ! =)
    volg je op bloglovin’ / twitter
    & heb het artikel geliked & de tweet geplaatst ;
    https://twitter.com/#!/xMarlotttt/status/160367443443859458
    xo’

  2. Wat een geweldige winactie, ik doe op de valreep nog mee !
    Ik vind zalando echt een fantastische online fashion winkel !
    En ik heb echt nog een paar mooie beauty producten nodig , zodat ik die weer kan reviewen op mijn blog voor al mijn trouwen volgers ik zou het daarom echt super vinden als ik zou winnen!
    Ik hoop het echt !
    Ik heb alles gedaan voor deze winactie, en mijn twitternaam is @xberrie
    Ik ben heel benieuwd of ik ga winnen!
    Liefs, Berrie

  3. Nadia Alhosni says:

    Ik ben 5 kilo afgevallen en heb nieuwe, hippe kleding nodig.🙂

    Ik volg je via Twitter (Twitternaam is hosni_clan) & Bloglovin, heb dit artikel geliked en ook getweet.

  4. Hooi,

    ten eerste wil ik ook even kwijt dat dit echt een gave winactie is zeg! (dat hoor je vast niet voor het eerst) hahaha.
    ik ben Amy een meisje van 16 jaar
    Ik zou heel graag deze actie willen winnen, omdat ik geen kleedgeld krijg. December was een dure maand en eigenlijk is al mijn geld daaraan op gegaan. maar stiekem wil ik graag wat nieuwe spulletjes voor de lente. ik ben al hard aan het werk maar alle beetjes helpen natuurlijk, dit zou ik dus echt heel gaaf vinden!

    Hier voor heb ik:
    – natuurlijk meteen dit artiekel geliked.
    – je op bloglovin gevolgd.
    – je gevolgd op twitter
    – Op twitter heb ik bericht tweet
    (op twitter heet ik @amymarlie)
    https://twitter.com/#!/amymarlie
    – mijn e-mail: amymarlie@live.nl

    Ik hoop dat ik een kansje kan maken!

    veel liefs,

    Amy A

  5. Ik doe ook mee, kansje wagen, hopelijk win ik eens wat! Ik zou het gebruiken voor een lekker cozy vest of die awesome DC shoes die ik zo graag wil hebben maar het geld nog niet voor heb! En een klein bedrag is altijd meegenomen! En ook nog zo sporitief!😀 http://www.zalando.nl/dc-shoes-pixie-skateschoenen-wit-dc111a01d-002.html
    Op twitter staat de tweet onder @Beauticherry en ik volg je op blogloving & het artikel is al geliked!😀

  6. Wauw, ik doe zeker mee met deze toffe winactie!🙂

    Wat ik heb gedaan:
    -Ik volg je op Bloglovin’ en heb het artikel geliked (met Glossiequeen)
    -Ik volg je op Twitter
    -Heb de tweet voor je getweet (ik heet; @glossiequeen): https://twitter.com/#!/Glossiequeen/status/160052174309691393
    -Wat ik zou willen kopen op Zalando?

    Ten eerste de mooie lipstick van Lipstick Library: http://www.zalando.nl/lipstick-library-satin-lipstick-overige-roze-l4431a00m-003.html Cause he looks AMAZING! Echt waar, ik zoek al heel lang een mooie roze kleur en deze lijkt perfect te zijn, met mijn overige 20 eurootjes koop ik een mooie Koh lak erbij, ik heb nog nooit zo’n lakje gekocht door de prijs. Maar nu kan ik heus wel een gokje wagen en een leuk kleurtje bestellen: http://www.zalando.nl/colours-nagellak-roze-ko531a00a-402.html dit is een hele bijzondere kleur die ik nog niet eerder heb gezien, wauw! I WANT.

    Zo, dit is mijn ‘inzending’ voor deze geweldige winactie, ik hoop dat ik veel kans maak, haha!

    Liefs, Britt.

  7. Eva het zand says:

    leuke winactie!!! ik heb alles gedaan. ik zou denk ik deze set van burts bees kopen http://www.zalando.nl/burts-bees-nachtverzorging–bu5-czw-0018-99.html omdat ik heel benieuwd ben naar deze spulletjes, ik heb er al een lipbalsem van en die is super!!

  8. Vanessa says:

    Hey ik doe mee. Ik volg je op Bloglovin, ik heb het bericht geliked. Ik volg je op twitter en heb de tweet geplaatst. https://twitter.com/#!/TienersInLove/status/160031313779372032
    Ik hoop echt dat ik win!!!🙂 Oh en wat ik zou kopen: http://www.zalando.nl/adidas-sportjas-zwart-ad1-yzw-0185-99.html omdat ik die al in een andere kleur heb en superrrrr leuk vind!

  9. Wooow super win-actie!!! Ik doe zekur mee,
    Ik volg je op Bloglovin en heb het artikel geliked ook heb ik een tweet gestuurd en volg ik je op twitter.

    Fingers Crossed🙂

  10. Hoi! Ik wil graag meedoen!
    https://twitter.com/#!/TessaBaan/status/160027823308939264 Hier is mijn tweet, ik volg je ook
    Ik volg je op bloglovin en heb het bericht geliked.
    Met de 30 euro korting zou ik een paar Vans kopen (zwarte Vans era) die ik al superlang wil maar altijd toch iets te duur vond! Mijn twitternaam is @TessaBaan

  11. Marlous says:

    Wauw, weer zo’n gave actie..! Ik heb de vorige al gewonnen, maar eigenlijk wil ik wel gewoon graag weer mee doen. Mag dat?
    Ik volg in ieder geval op twitter en bloglovin, heb geliked en getweet (@lousje91)
    Dit jurkje zou ik kopen: http://www.zalando.nl/paprika-cocktailjurken-blauw-p4521c00m-903.html?size=S. Superleuk jurkje om in uit te gaan en misschien zelfs wel voor het trouwfeest van m’n zus..!

  12. ik doe mee!
    volg je op bloglovin en heb dit artikel geliked!
    volg je ook op twitter!
    https://twitter.com/#!/busraozmen17
    ik zou er leuke jurkje of schoenen!
    xx

  13. Oja mijn Twitternaam is Ipodje van Apple

  14. Done
    Done
    Done
    En ik zou met die bon een paar laarzen kopen in het blauw! Die zoek ik nog en deze bon draagt daar zeker aan bij!

    Nu maar hopen!

    Suc6 allemaal

    Gr.
    Joo

  15. Linda Hagebeek says:
  16. Oké, wacht eens even!!
    Déze kwast móet nog bij mijn lijstje met wat ik zou kopen van het geld!
    http://www.zalando.nl/watercolors-extra-large-all-over-brush-wa331a005-802.html

    x Mariska

  17. Coole winactie, dus hierbij mijn deelname!
    Mocht ik deze winactie winnen, dan zou ik natúútrlijk make-up bestellen op Zalando🙂
    Merken die niet overal te verkrijgen zijn, spreken mij erg aan op de website.
    Ik zou dus een ‘Jazz Mineral Eyeshadow Multicolor’ kopen en nog een mooie lipstick uitzoeken die aansluit bij mijn andere lipsticks!

    Hopelijk win ik deze actie, zodat ik wat leuks kan bestellen op Zalando.
    Eventueel neem ik nog wel wat erbij, want ik kan écht niet kiezen haha!

    Mijn twitternaam is @mariskalovesyou
    x Mariska

  18. Leuke winactie! Ik zou waarschijnlijk iets van beauty kopen (bv. nagellakjes van koh) of een mooie nieuwe tas! Ik volg je op twitter en bloglovin. Dit is mijn tweet: https://twitter.com/#!/Colour_Me_Coral/status/159210077155360769

  19. Beetje laat, haha! Maar ik doe mee hoor!😀 Ik volg je en heb geliked en getweet:

    Wat ik zou kopen? Een shirtje denk ik en een Butter London nagellakje als ik nog geld over heb😉

  20. Ik doe mee.

    Ik volg je op twitter en heb getweet:
    https://twitter.com/#!/nona89/status/159014166336765952

    Ik volg je op bloglovin en heb het artikel geliked.

    Ik zou een nieuwe jurk kopen. Ik ben gek op jurkjes!

  21. Inge Stoop says:

    Hey, wat een mooie winactie! Met deze kortingsbon zou ik nieuwe schoenen voor mezelf kopen. Ik koop van alles voor mijn vriend en kinderen en vergeet mezelf steeds. Ik heb echt nieuwe schoenen nodig omdat mijn voeten iets gegroeid zijn tijdens mijn zwangerschap en mijn oude schoenen niet echt meer lekker zitten. Ik like je op bloglovin’ incl. het artikel. Ook volg ik je op twitter en heb ik de tweet geplaatst onder de naar @IngeStoop.
    Ik hoop zo een kans te maken op deze mooie prijs!

    Liefs Inge

  22. Gave winactie, ik doe mee! Ik zou de bon gebruiken als kortingsbon op mijn bestelling van deze schoenen:http://www.zalando.nl/everybody-veterschoenen-zilver-ev211a005-104.html?size=44. Ik heb een grote maat en vindt zilveren schoenen erg schattig, helaas zijn ze zeer moeilijk te krijgen in mijn maat. Vandaar de keuze.
    Ik volg via bloglovin en twitter en heb je post geliked. ook heb ik getweet:https://twitter.com/#!/LindaB1983/status/158999288360341505. Mijn twitternaam is LindaB1983

  23. merel visser says:

    heee wat een leuke winactie ik doe mee.
    ik denk dat ik een nieuwe spijkerbroek zou kopen met de kortingscode maar dat weet ik nog niet zeker, want als ik dan iets anders leuks zie ben ik snel verkocht
    mijn twitternaam is merelvisser14
    xx

  24. wat een geweldige actie! ik heb alles gedaan (mijn twitter naam is @myownlookbook)
    ik zou graag een maxi-jurk kopen voor deze zomer. ik heb er nog geen en het lijkt me de perfecte outfit met een paar sleehakken en accessoires voor op het strand of gewoon in de tuin (:

    xoxo

  25. Wauw wat een super winactie, ik doe zeker mee!!
    Ik volgde je al op twitter en bloglovin! en heb geliked
    hier is mijn tweet: https://twitter.com/#!/janinadesiree/status/158940590912978946
    Ik zou sws mijn eerste koh lakje kopen, die zijn zo mooi! of een leuk jurkje voor in de lente/zomer alvast!

  26. ik zou gaan voor een mooie nagellak of een leuke korting op schoenen denk ik😉. volg je op bloglovin en twitter en heb geliked. dit is de tweet: https://twitter.com/?iid=am-136815635413267178906343588&nid=22+dm_reply&screen_name=diewilikhebben&uid=237381777&utm_content=action#!/Fashionisaparty/status/158896631117385728

  27. Oh wat leuk, shoppen met korting is altijd fijn. En 30 euro is niet niks🙂
    Ik volgde je al op twitter en bloglovin, heb geliked en getweet:

    Ik zou denk ik een mooie tuniek kopen en een legging, dat kan ik dan na de zwangerschap vast ook nog wel aan😉

  28. Mooi winactie! Ik doe zeker mee! Heb aan alle voorwaarden voldaan. Ik zou de 30 euro gebruiken voor deze schoenen: http://www.zalando.nl/zign-booties-beige-zi111c02t-708.html ben er helemaal verliefd op geworden en zijn het hele jaar door te dragen.🙂 Mijn twitternaam is @SliverRetriever

Geef een reactie

